da det har vært en del heftige diskusjoner om anbefaling til nybegynnere her og jeg selv regner meg som en nybegynner, har flydd siden januar. og har fått masse tips og hjelp her på forumet. så vil jeg bare be om en ting som jeg også tror de andre nybegynnerene mener. Hvis en spør om hva han bør kjøpe i en prisklasse for eksempel så gi han da tips om det dere synes er best i den prisklassen han mener. for noen månder siden så spurte jeg om hvilken radio jeg burde kjøpe til rundt 1500 da det er flere merker i den prisklassen. men som det virker som om det blir mere og mere vanlig på dette forumet så fikk jeg beskjed om å kjøpe en til over 3000 for ikke noe annet er bra nok. endte opp med en graupner til 1200 som er mer en nok for meg. Det er helt greit om dere skriver jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe et produkt til under den prisen for eks. men det er når det blir sagt som ikke kjøpe en sender til under 3000 for da er den så dårlig at du vil bare krasje flyet dit. (dette er ikke tatt ordrett fra ett inlegg men det er ofte slik vi nybegynnere oppfatter det når dere skriver på den måten dere gjør) En anne ting er at jeg har sett noen skrive sånt som det er ikke dyrt med et heli til 10 000 jeg har jo råd som bare er en fattig student. da må jeg bare si, gled deg til du er ferdig med student livet. for etter at jeg ble ferdig med student livet og begynte å jobbe stiftet familie kjøpte hus og bil så har jeg under halvparten jeg kan bruke på det vi må kalle unødvendige ting en det jeg hadde som student.
Så det jeg ber om er svar på det det blir spurt om i innleggene og ikke dra igang med alt mulig annet.
Hilsen en frustrert nybegynner.
Så det jeg ber om er svar på det det blir spurt om i innleggene og ikke dra igang med alt mulig annet.
Hilsen en frustrert nybegynner.
Comment