Har hørt rykter om en ny Kyosho butikk i Oslo, noen som vet hvor denne befinner seg ?
Unconfigured Ad
Collapse
Kyosho Superstore i Oslo ?
Collapse
X
-
Æææææ, sikter du til noen spesielle
Selvfølgelig så jeg jo (nå) at den ligger som første "nyhet" på hovedsiden.
Så da blir det 1 skam på meg.Ønsker dere en god dag på feltet !
Birger Mork
Mine besittelser :
Flygreier (Massevis)
Heligreier (En Mini Titan)
Bilgreier (Et par stk.)Comment
-
Vet ihvertfall at da jeg ringte litt rundt i forbindelse med at jeg skulle shoppe nytt heli, klarte denne sjappa å få meg til å ta valget på aldri igjen handle Kyosho.
Valget den gangen stod mellom å handle "det dyre crashkitet" til Caliber 30en min, eller handle meg en Raptor50 med motor.
Kyosho-sjappa er dyrere på Kyoshos egne modeller enn den sjappa jeg endte opp med å handle Raptoren i (sjappe som har adresse "Lilletorget 1". Mange av dere har sikkert vært borti dem).
Service-nivået er også BETRAKTELIG bedre hos SmallSize enn hos Kyosho... In fact: Servicenivået jeg ble møtt med hos Kyosho var så skremmende lavt at jeg er usikker på om jeg noensinne vil ha så mye som en SKRUE fra dette firmaet.
Dette er selvfølgelig bare mine personlige meninger, og dere er hjertelig velkomne til å undersøke selv. Jeg anbefaler faktisk at dere gjør det.
Bare husk at servicenivået dere får, også bør telle på valget av sjappe. I mitt tilfelle var service bedre og priser lavere hos en konkurrent av denne butikken. Kunnskapsnivået var også bedre der jeg endte opp med å handle.
//SveinMed forbehold om dårlige dager:
Svein SkogenComment
-
Når det ender opp med å bli under 500 kroner forskjell på:
Caliber 30 uten motor fra KyoshoShop
Raptor 50v2 med TT50 fra SmallSize
Så sier det seg vel at de bør ha en UTROLIG god service hos Kyosho for å rettferdiggjøre dette..
Til info: Caliber 30 MED motor koster kun 300 kroner mer...
//SveinMed forbehold om dårlige dager:
Svein SkogenComment
-
men kvaliteten på andre produkter tilsvarende Kyoshoene er ikke noe dårligere enn kyosho's, derfor rettferdiggjør ikke prisen det heller, det er nå ihvertfall min mening.Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment