Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei
Er det noen an dere som abbonere på modelairplane news? På Narvesen tar de jo en halv månedslønn for lefsa, så det må vel lønne seg stort å abonnere??
Noen som vet pris, fremgangsmåte og leveringstid?
Hei Antares
Har abonnert på Model Airplane News i mange år, ingen problemer.
Du går inn på www.modelairplanenews.com.
På første linja under logoen finner du subscriptions, klikk på den, og du får opp det du behøver for å bestille bladet, også priser i US dollar.
Lykke til. :P
Ett år koster 55 dollar og det vil si ca. 30,- pr. blad med dagens kurs.
I tillegg til at det er mye billigere så kommer bladet i posten lenge før du får kjøpt det i kiosk.
Hei alle sammen!
Gikk etterhvert inn på Model airplane news, og bestillte "international subscription" till 55$. Betalte med Visa, noe som viste seg å koste meg 360 nkr.
Det tok ca. fire uker til første bladet kom. Nå har det kommet for september, oktober, og jaggu er desember-utgaven også kommet
Uansett, så er det anbefalt å abbonere på dette bladet til kr. 360.- pr år, med 12 utgivelser. Det betyr en pris på kr. 30 pr. blad, i motsetning til enkelte kiosker som tar over hundre kroner. Slå den!!
Jepp har abonert noen år, men jeg må si at jeg har stadigt større problemer med å forsvare abbet år for år. Det blir mere og mere reklame, og mindre matnyttige ting for meg dessverre. Likevel blir det nok to nye år igjen tenker jeg.
Selv så leter jeg altså etter bedre blad, tenker da mest på engelske som ofte ikke er så forbaska korrekte og forsiktige i sine dommer over ting. Om MAN ikke kan si noe posetivt om en ting, så lar de ganske enkelt være å skrive noe som helst om den, og lar de som selger skiten kjøpe en helside med reklame for som takk for at MAN holder kjeft. Ok, nå var jeg veldig stygg og synser felt, men for de som har lest MAN noen år, så må det være rimligt klart at der har skjedd en policy endring til det verre de sitse år.
P.s. Narvesen tar 102kr bladet (1224kr/året).
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment