Unconfigured Ad

Collapse

Ett skjevt blikk på stripas befolkning

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klausre
    • Oct 2025

Originally posted by sskogen
    Innen heli-biten har vi også "blingeren"

Blingeren: Har alle oppgraderingsdelene på helikopteret sitt, uten at han helt kan forklare hva disse gjør for helikopteret sitt. Er redd for å crashe helikopteret fordi han har investert så mye i oppgraderinger. Tør derfor ikke fly helikopteret.

//Svein
    Litt rått, ser for meg filmen SOS alpereiser, hvor Jon S. er denne typen. Han har liksom det som "trengs" av skiutstyr

Comment

• sigve
      • Apr 2005
      • 484

Innen heli-biten har vi også "blingeren"

Blingeren: Har alle oppgraderingsdelene på helikopteret sitt, uten at han helt kan forklare hva disse gjør for helikopteret sitt. Er redd for å crashe helikopteret fordi han har investert så mye i oppgraderinger. Tør derfor ikke fly helikopteret.
      HEHE psyko.......(flyd rexen enda )

sigve
      Sigve Haugsnes

Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor

sigve.haugsnes.net
      www.youtube.com/bergenflyer

Comment

• ØRN-BJØRN & JØRN
        • May 2002
        • 178

Originally posted by RS
        Takk for den Supra
        Vet hva du sikter til.

RS
        Jepp!! Livet er best som modellflypilot! Og hvilken utsikt man får. Får jo sett hele lokalmiljøet .

Comment

• Aksel
          • Feb 2004
          • 24

Originally posted by MicroMac
          Blir beskyldt for å tilhøre petimeterne....synes selv en miks av "de engstlige" og "de distre" passer bedre
          Eg tenkte på deg med ein gang eg las om petimeter

Comment

• MicroMac
            • Jan 2003
            • 632

æhhh hrrm kremt får skylde på en tidligere tilhørighet blant "de engstelige " om jeg virker litt petimetersk. Tør rett og slett ikke annet.
            Er en lettskremt liten jæ***

PS: Sommeravslutning på stripa 25/9 Aksel...Vi satser på fint vær og endel folk. Kanskje litt grilling grulling gralling også. Får se hva vi får til.
            mvh MM

Comment

• esmel
              • Dec 2004
              • 2830

Nybegynner = ja
              Super ivrig = ja
              Fremtidsplaner... hmmm... så lenge jeg har tid (har det med å lage tid til det jeg vil...) så blir vel super ivrig den rette betegnelsen også i fremtiden regner jeg med... Håper bare å slippe unna limtuba
              Har det vel med å samle på elektroniske ting jeg ikke har all verdens brukt for, er derfor litt redd jeg kommer til å bli gadgetfreak med tid, stunder og bedre råd...

Til tross for kort tid i "gamet" så har jeg sett de fleste på den lista alt..hehe Det skinner ganske raskt igjennom

Knall tråd!
              Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...