Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drittvær

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Idag er det definitivt "simulatorvær". Og skal jeg tro "værvarslet" leddene mine gir meg, blir det neppe så mye bedre utover i uka.

    //Svein
    Med forbehold om dårlige dager:

    Svein Skogen

    Comment


    • #17
      Halloen.
      Det ble flydag på Ringerike i dag.
      Om enn ikke så varmt, så ble det da noe.
      Medbrakt kaffe og pølser på grillen,
      og folk med godt humør hjalp på.
      Til tross for lit snø i lufta, og en vind som var noe ustabil
      Ble en tank på meg og Caliberen.
      Odd Arne
      OAF
      Caliber 30FT MiniTitan
      Div Fly
      Radio Hitec Aurora 9
      www.ringerikemfk.com
      http://modelsport.no/

      Comment


      • #18
        Lettere variabelt vær for tiden kan man si. Fra 25cm nysnø man/tirsdag til barmark igjen idag. I mellomtiden har det stort sett vært tåke, eller regnet katter og kaniner. Idag var intet unntak yr/regn og tåke. Klubbmøte og klargjøring av stripa for vinteren tvang meg ut i graut været. Kastet ett 3D fly baki bilen og fikk meg faktisk en tur. Tipper dette blir siste turen på gress iår.

        Norsk vinter med ørten lag med lange undebukser, makko foran ull bak, gensere, varmedresser, votter på tykkelse med isoleringen i ett hus samt ei lue på størrelse med ett russisk pelsdyr oppe på tenkeredskapen. For ikke og snakke om bandasjering av pailabber med ett dertil egnet assortert utvalg av sokker strømper trykket med i tråkkeredskap på størrelse med det Armstrong brukte på moonwalken . Motorer som knapt går rundt, batterier som ikke får en diode til og glimte engang....puuuuh orker ikke ramse opp mer...blir sliten bare av tanken.

        Siden en hastig emigrering til Aruba eller annet egnet sted med fasiliteter som ananas drinker,parasoller, lang asfaltstripe ved sjøen, og vidundere med lange øyevipper og vuggende halefeste som bakkemannskap. Dessverre ikke er en opsjonsdel i den MicroMacske lommeboks deleliste for tiden. Så har jeg nøyd meg med det nest beste og bestilt meg en ok simulator.
        Skal rigge meg til med bermuda shorts med grønne haier, palmer og blått hav på, ett anselig arsenal med Pepsi Max med eller uten paraply, kanskje litt gourmet mat i form av en grandis eller to, sim kabeln i usb en , bena UTEN emballering sirlig plantet på ett gammelt tebord (som egner seg fortreffelig tilformålet) under PECE pulten, plante ett par hippe solbriller midt i fasaden, få radion i stilling rett under der brystkassa skulle ha vært, svitsje over på ett fett fotoscenarie (er bestandig fint vær der har jeg sett) og drømme meg bort

        Så kan det Snøregnesluddeblåsevære40minus samtidig for meg, jeg stikker nepa utenfor døra igjen sent i mars.

        God vinter til dere også
        Last edited by MicroMac; 30-10-05, 14:51.
        mvh MM

        Comment

        Working...
        X