Unconfigured Ad

Collapse

X-mode

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lpriis
    • Jan 2005
    • 534

X-mode

Hei hei...

Vet dere noe om x-mode holder stengt?Har bestilt noe småtteri for lenge siden og jeg får ikke noe svar hverken på epost eller mobil....
    Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
    Extra 330 40% 3W212cs
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Jeg hadde samme sak for en liten stund siden. Sendet mailer, fikk ikke svar, brukte kontaktskjemaet, fikk ikke svar. Fikk til slutt svar på telefon. Det tok 3 uker før varene var her. Må være en glipp i systemet en plass.

Kanskje det er spam-filter eller noe som hindrer enkelte e-poster i å komme frem?
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• lpriis
      • Jan 2005
      • 534

hmm..ja det kan godt tenkes,men håper ikke han har noe spamming av tlf har ringt en 2-3 ganger siste dagene..sitter her med Aerofly sim og mangler kabel til pc...grrr
      Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
      Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• Morten
        • Apr 2002
        • 386

Hei

Jeg har snakket med Trond i dag, da tok han telefonen med en gang når jeg ringte (mobil), du har kanskje vært uheldig med tidspunktet du ringte på.

Prøv igjen

Mvh
        morten
        - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
        - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
        - Krill Avanti S m/ATJ220SV
        - Eurofighter m/Behotec 180 Gold

Comment

• lpriis
          • Jan 2005
          • 534

hmm..prøvde igjen nå...ikke noe svar å få..men gir ikke opp så lett..hehe
          Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
          Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• Olavjoergensen
            • Jun 2005
            • 2208

Hei.
            Måtte senest for 2 uker siden ringe på både mobil og det andre nummeret i over 1 time for å få svar. Da hadde strikken blitt strekt så langt for leverings tiden at jeg var skikkelig irritert. Jeg hadde sendt mange mail og ringt mange ganger før bobla sprakk. Enkelte ganger jeg fikk tak i han så fikk jeg beskjed om at han skulle ringe tilbake så fort han kunne. Han ringte aldri tilbake. Dette skjedde 3 ganger. En gang ble jeg også lovet at tingene var sendt på "lørdag", delene kom heller ikke da. Når jeg først fikk tak i han etter å ha ringt over 1 time ( ringte sikkert 40 ganger ) og fikk forsendings nummeret på pakken så viste det seg at delene var sendt 11 dager etter han sa til meg at de var sendt. Jeg snakket med han på en mandag når han sa de var sendt på lørdag. I følge forsendings nummeret ble delene først sendt på ondag uken etter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALDRI MER OM JEG KJØPER DERFRA..........Aldri. Å ATTPÅTIL SÅ HADDE JEG BETALT PÅ FORHÅND!!!!!!!
            Olav Jørgensen
            Low & fast

Comment

• Olavjoergensen
              • Jun 2005
              • 2208

Jeg må vel også legge til at jeg alltid var fornøyd med x-mode før dette. Aldri vært noe problem. Rask leveranse
              Olav Jørgensen
              Low & fast

Comment

• esmel
                • Dec 2004
                • 2830

Har også vært fornøyd med xmode tidligere men nå som dette viser seg å være noe som skjer flere også så er jeg i hvert fall blitt en smule kritisk... Jeg hadde også betalt forskudd.

Om det skulle komme noe konstruktivt ut av dette har jeg følgende punkter på min ønskeliste:

- Bekreftelsen av ordren bør sendes manuelt om det ikke allerede blir gjort på den måten.
                - Kontaktskjemaet bør fungere. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri fikk svar når jeg brukte det (samt sendte mail...)
                - Ca. leveringsdato bør det være mulig å si noe om i ordrebekreftelsen.

Enkelte ganger jeg fikk tak i han så fikk jeg beskjed om at han skulle ringe tilbake så fort han kunne. Han ringte aldri tilbake. Dette skjedde 3 ganger.
                Samme skjedde meg en gang. Gikk å ventet på telefon uten at noe skjedde.

Men men...

Håper bare ikke det fortsetter slik, er jo litt kjipt å sitte å tro at delen(-e) er rett rundt svingen og så tar det masse unødvendig tid. Spesielt når andre har de samme delene til salgs.
                Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• xmode
                  Forhandler
                  • Sep 2003
                  • 31

Jeg beklager at det i perioder har hvert litt vanskelig med å kontakte oss, samt noe forsinkelser vedrørende vareleveringer, men vi prøver å legge om rutinene våre nå, så vi håper at alt skal ordne seg, vi har åpningstider fra 10.00 - 18.00 på hverdager og 10.00 - 14.00 på lørdager, da er vi å treffe på tlf: 56336100 (da det er mye pågang i butikken og på telefonen for tiden, kan det enkelte ganger ta litt tid før vi får svare telefonen) utenom åpningstidene kan vi treffes på tlf 45831170. Håper dere har forståelse for at vi ikke altid svarer på tlf etter arbeidstid.

Vi beklager at dette har får til irritasjon, og ekstra arbeid.

Mvh
                  Trond
                  X-Mode AS
                  Trond
                  X-Mode AS

Comment

• lpriis
                    • Jan 2005
                    • 534

Vet du noe om sim kabelen min er på vei
                    Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
                    Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• esmel
                      • Dec 2004
                      • 2830

Fint at dere(xmode) kommer med respons på dette.

Kan dere også sjekke om det kontaktskjemaet faktisk fungerer?
                      Det er jo flere av oss som ikke har fått noe svar hverken der eller på vanlig e-post
                      .
                      Kan det være noe så enkelt som et spam-filter eller er det andre årsaker?
                      Espen Melby

Comment

Working...