Announcement

Collapse
No announcement yet.

speedgun?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • speedgun?

    Sitter på nett å prøver å finne en speedgun på nettet uten hell.
    er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik? hvor mye de koster?
    Livet begyner ikke før du har pasert 200

    Thomas Tverelv

    -Twist gfk-
    -Raptor 50-
    -Lobster-
    -tt trainer-
    -Turmoil 3D-
    -Spark pylon race-
    -You can do 3D 46-

  • #2
    Søk på radargun evt radar +gun +price på google.com så finner du nok det du leter etter.

    Har surfte en del rundt etter håndholdt radar jeg også, og merker meg at en radar som virker til å ha de egenskapene som trengs koster fra ca 200$ og oppover.

    DS-gutta der borte i USA virker til å være svært opptatt av en radar som heter Stalker Pro. Den er nokså mye dyrere enn 200$ da. Men da får du sikkert det ypperste også. Spørs vel hva du har tenkt å bruke den til.

    Radar Guns | Radar Speed Guns, Radar Detectors, Handheld Radars & More — 31 products / 42 models
    Er en plass som selger en del rimelige radarpistoler så du kan ta den som utgangspunkt for videre leting.

    Page Not Found - Stalker Radar
    Selger Stalker Pro, men kanskje bare i USA???
    Mvh
    Torbjørn Gustafson
    www.trmfk.no



    Will fly for food

    Comment


    • #3
      BRCK har en slik Stalker Pro sportsradar. Ble vel kjøpt fra USA en gang i tiden. Er hovedsakelig båtgruppa som har brukt denne til tuning/justering av båter, men vi har også testet den en del på fly. Fungerer upåklagelig.

      Nå har jeg ingen peiling på slike radarer eller noe sammenligningsgrunnlag, men den vi har fungerer hvertfall fortsatt etter mange års bruk. Har testet den mot GPS og den måler tilsynelatende "spot on" fortsatt. Så det virker jo som om kvaliteten er bra.

      mvh.
      Ole André

      Comment


      • #4
        takker

        takker for tipsene
        Livet begyner ikke før du har pasert 200

        Thomas Tverelv

        -Twist gfk-
        -Raptor 50-
        -Lobster-
        -tt trainer-
        -Turmoil 3D-
        -Spark pylon race-
        -You can do 3D 46-

        Comment

        Working...
        X