Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vingtor har en flystripe i i Ås ca 40 km å kjøre, om vinteren så samarbeider vi med Blackbird om å fly på Årungen. Ellers så har du en flystripe på Sørum og Bærum har en flystripe.
Bare for å sette ting på spissen.
Kan jeg ta flyet mitt med til Hellerudsletta og fly der ?
Er dog ikke langt unna Sørum da jeg har kommet meg dit da.
Takker en så lenge for alle svar
Ja, hvis:
Du har grunneiers tillatelse
Du flyr trygt, sikkert og godt, uten fare for omgivelsene (folk, fe, trafikk m.m.)
Du liker et sted som i utgangspunktet ikke er perfekt
Du synes fellesskapet og hjelpen du får i en klubb er noe dr......
Men kjør heller til en av plassene rundt Oslo der det er et organisert miljø. Du får garantert god og vennlig hjelp, har det hyggelig, og får på kjøpet en haug med nye venner!
God Jul, velkommen som modellflyger, og lykke til!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment