Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
24. des, skal jeg forhåpentligvis igang med å bygge en Kantana Mini.
Jeg lurer litt på hvilket lim jeg bør bruke på det som skal limes (servoer, hengsler til ror etc).
Viktig at alt er klart når pakken er åpnet
Tomas
-----------------------------------------------
Tomas
Trondheim modellflyklubb www.heltpropell.com
hei.
jeg ville brukt epoxy på de delene som er viktig at sitter sikkelig.
når jeg limer servoer, surrer jeg enten el-tape rundt servoen, eller krymper en krympestrømpe rundt servoen. Viktig: husk å dra over med sandpapir over el-tapen eller krympestrømpen. på servoene og hengslene ville jeg brukt epoxy, resten hurtig lim.
var å så på et uhell med en katana mini oppe på stripa for en stund siden. motoren ble rykket ut fra motorfestet i 2 meters høyde, rett etter take off. jeg er ikke sikker på om han hadde limt motorfestet dårlig, eller om det var skruene som ikke holdt eller om det var bristet før take off.
jeg fikk ikke sett så nøye på katana`en før jeg måtte gå, så jeg vet ikke om det er noen andre deler som trenger ekstra lim.
Jørgen Wake Stensen
Bodø MFK
Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!
Du trenger tynt lynlim til hengslene, og litt epoxy til motorkassa og haleflatene, det skal være det hele, ellers så er litt vanlig lynlim alltid kjekt å ha på bakhånda da...
PS: i tillegg må du litt låselim til muttrene som du fester understellet med...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment