Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Holdt på å ramle ut av stolen når jeg så denne anonsen på RCMarked...
Frøken her i huset syntes også den var konge og beroliget meg med noe sånt vill ikke skje her i heimen...
NB: Få med dere overskriften før dere leser annonsen...
Eg trur ikkje eg ville ha bytta ut kjærringa nei....
Ho e veldig forståelsesfull her i huset...
D einaste eg ikkje får lov te e å fly inne...
Ho flirte godt når eg leste opp annonsen te ho...
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
Noen burde jo sende fyren en mail og be om bilder og tekniske data på kjerringa for se om bytte er interessant....
Er hun fin, kunne han jo alltids fåt ett eller annet ræl i bytte...
Ser at d står "solgt" på annonsen no...
Tru om d va flyet eller kjærringa som gikk...?
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
Noen burde jo sende fyren en mail og be om bilder og tekniske data på kjerringa for se om bytte er interessant....
Er hun fin, kunne han jo alltids fåt ett eller annet ræl i bytte...
Har gjort det.
Har ikke fått svar.
Kanskje han er utsatt for en liten spøk.
Fikk en link fra en kompis her inne som hadde sett innleggene deres..
Jeg har hatt annonse ute på denne extraen tidligere uten alt for mye respons så jeg tenkte jeg skulle finne på noe litt mer orginalt denne gangen her hehe
Og responsen uteble ikke den... Ikke så mange seriøse mailer å se da men jeg fikk da solgt flyet til slutt heheKjerringa har kropp som en Gee-Bee men på RC-Marked der kan alt gå an
Ergo... SKal dere selge noe som "sitter langt inne"... FInn på noe kreativt:P
Hah ha - Den var helt konge. Du får faktisk tilbud om evt. ta kjerringa i stede.
Lurer på om det er flyet eller kjerringa som har tilstand "som ny"? Tror neppe kjerringa blir noe bedre om hu oppdager den annonsen - der han selger flyet til bud - mens kjerringa "kan du få"...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment