Jeg bygger en F-18 i depron. Er det noen andre som bygger eller fikser noe, ta et bilde å vis hva dere driver med. Morsomt å se hva andre holder på med.
Unconfigured Ad
Collapse
Hva bygger dere??
Collapse
X
-
Så godt som ferdig med Fliton Extraen. God følelser å vite at en snart er ferdig(og har fått seg noen nye erfaringer).
Forhåpentligvis går ting raskere og enklere på neste modell... Utrolig hvor lang tid det tar å knote med selv de minste småting som sikkert egentlig er ganske enkelt bare en kan detEspen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D -
-
[Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)Comment
-
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"Comment
-
På byggebordet nå: Chris Foss Wot 4
"Nesten ferdige" prosjekter:
Prezise Modellbau aluminum Cub
P-82, gammelt amerikansk byggesett kjøpt fra NM, elektromotorer?
Krick klemm 35D
Ligger på vent:
Fieseler Storch etter tegning
Ryan PT-22 etter tegning
ESA (ja, ESA!)Comment
-
Hei.
jeg holder på med 2 modeller,en Curtiss Pusher og en Blackburn+en Spad sa2 som ligger på vent,skal påbegynnes når en av de andre er ferdig.
Curtissen er det bare 4 vingeseksjoner igjen så er det treferdig,men masse rigging,og beslag som må lages.håper den flyr til sommeren.
Blackburnen er jeg ferdig med halepartiet og den ene vingen,går litt fortere på den.
Den skal være ferdig til sommeren,helst før.......
Bilder kan sees på min hjemmesideComment
-
Originally posted by Thor Arne SolbergHei.
jeg holder på med 2 modeller,en Curtiss Pusher og en Blackburn+en Spad sa2 som ligger på vent,skal påbegynnes når en av de andre er ferdig.
Curtissen er det bare 4 vingeseksjoner igjen så er det treferdig,men masse rigging,og beslag som må lages.håper den flyr til sommeren.
Blackburnen er jeg ferdig med halepartiet og den ene vingen,går litt fortere på den.
Den skal være ferdig til sommeren,helst før.......
Bilder kan sees på min hjemmesideComment
-
Hei Terje.
Det skal jeg gjøre,viktig med masse wire så det ser "veldig vanskelig ut"for dommerne,og da er jeg plutselig foran deg igjen på NMTerje.Neida jeg er ikke vanskelig å komme forbi,litt vind så er vi ute av dansen,men veldig kjekt at du blir med,vi trenger jo flere skalapiloter på konkuranser.Det var en "ære" å få linken på modellfly.info siden tusen takk Terje,flott at du likte den.Hvilket fly skal du bruke på NM?
Comment
-
Originally posted by Thor Arne SolbergHei Terje.
.........Hvilket fly skal du bruke på NM?Comment
-
Må se å bli ferdig med en TF Nobler. Den har okupert bygge bordet for lenge. Som det fremgår av bilde er det kun innmontering av servoer, festing av ror og retracts som gjenstår så det burde ikke ta for lang tid. Modellen har flaps og retracts så den blir spennende å fly med en OS 46AX.
Begynner da på en TF Corsair 60 som skal bli ferdig til mai/juni .....
AndersComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment