Unconfigured Ad

Collapse

Erfaringer med Hobby World i Danmark??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bobcat-40
    • May 2003
    • 3

Erfaringer med Hobby World i Danmark??

Hei
    Er det noen her som har noen erfaringer med kjøp fra Hobby World i Danmark??? Fraktpriser, leveringstid mm..... Det virker som prisene er ganske lave i forhold til norske + at de har et SINNSYKT utvalg der!!! Sjekk selv : http://www.hobby-world.dk/

Håper på hurtig svar...

mvh
    Bobcat-40
  • Alfalfa
    • Jul 2002
    • 988

Hobby-Word har jeg kjempegod erfaring med!
    Veeeldig gode priser og som du selv sier: Utrolig bra utvalg!
    Birgit og Erik er veldig hjelpsomme både via mail og telefon!
    Er sammen med Elflight.dk de beste på nett...!

Noe som desverre av og til kan ødelegge for hobby-world er at de utelukkende sender i postoppkrav med carryon egenemballerte pakker!
    Dette skjønner ikke postvesenet et døyt av og det resulterte i at en av mine pakker ble liggende over 1 mnd. på postfortollingen i Oslo!

Sånn sett er elflight.dk bedre, i og med at de også sender med DHL dersom du betaler med kredittkort. Da har du det dagen etter og det koster deg 150 blanke kroner! Men det er det verdt!
    Men servicen du får hos Hobby-World er upåklagelig!

Comment

• Bobcat-40
      • May 2003
      • 3

Birgit og Erik er veldig hjelpsomme både via mail og telefon!
      Noe som desverre av og til kan ødelegge for hobby-world er at de utelukkende sender i postoppkrav med carryon egenemballerte pakker!
      Dette skjønner ikke postvesenet et døyt av og det resulterte i at en av mine pakker ble liggende over 1 mnd. på postfortollingen i Oslo!

Har du bestilt flere ganger, og pakken blir bestandig liggende i ca 1 mnd??? Eller var dette et engangstilfelle?
      Tror du at Birgit og Erik kan hjelpe til litt for å unngå dette problemet?

mvh
      Bobcat-40

Comment

• Alfalfa
        • Jul 2002
        • 988

Har bestillt flere ganger og det har heldigvis skjedd kun 1 gang at det har tatt så lang tid!
        Håper jo at det er et engangstilfelle, men man vet jo aldri..

En mulig måte å unngå dette på måtte være å forhåndsbetale, slik at de slipper å sende som postoppkrav.
        Da går pakken bare innom fortollingen som vanlig.

Hvis du spør så tenker jeg at de ordner det for deg!

Comment

Working...