Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sukk, nå har jeg ferdigbygt en pibros med CdRom-motor og har veldig lyst til å få prøvd den. Men så er det nå full storm og -12°C ute.....
Har nok med å holde varmen inne her. En varmepumpe på max og en oljekamin få fullt og 19°C inne her.
Nei nå kryper jeg under dyna god natt.....
Morten Myklebust.
Yrke Fisker.
Sky Raider MachI K.I.A.
PT-20 K.I.A.
Pibros Mk I, II & III K.I.A.
Corsair 60 Lever trygt uten motor.
hehe ja her er det ikke minus grader. men blåser friskt gjør det. hadde tenkt å trene litt mere hovring med dragonfly i dag. men desverre, Er for mye vind til easyglider også
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Er ganske kald i nordland ja (bodø), -5 nå pluss masse vind..
nettopp vært å flyd i nordlandshalen = masse god plass;D.. Du må prøve å fly deraltså.. digg
Er ganske kald i nordland ja (bodø), -5 nå pluss masse vind..
nettopp vært å flyd i nordlandshalen = masse god plass;D.. Du må prøve å fly deraltså.. digg
fløy du inne i nordlandshallen eller spektrum?
jeg vet at det er flyging i spektrum, men ikke i nordlandshallen. der er det bare fotball og håndball folk som løper tulling etter en ball
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment