Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan bestille fra mosshobby?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan bestille fra mosshobby?

    Jeg har prøvd å bestille fra webshoppen mange ganger, men får bare "intern feil" feilmelding eller noe sånt. MÅ man bestille med epost da? Går de da ut i fra "item nr"? For jeg har stor erfaring med å få feil varer tilsendt, fikk f.eks 2s i stede for 3s lipo batteri, fikk helt feil propeller osv osv, riktignok ikke fra denne butikken. Hvilke erfaringer har folk egentlig med mosshobby? Har sendt dem en epost med bestilling nå, så får vi se om det går like fort som fra elefun.
    Geir Amund Lindberget

  • #2
    jeg har alltid brukt webshopen og det har fungert utmerket. har hatt varene rett i postkassa sammen med innbetalingsgiro etter få dager.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      har bare gode erfaringer fra mosshobby. er plaget litt med at det kommer feilmeldinger, men sistgang jeg bastilte endret jeg bare hvordan pakken skulle sendes ( posten småting, posten byggesett, posten batterier) og da funket det.
      ellers kan du sende mail...

      og kjapp er de også
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

      Comment


      • #4
        Få dager er ikke fort nok, hehe, bestiller jeg noe i dag så skulle jeg helst hatt det i går. Får det nesten uten unntak dagen etter fra elefun. Selv om jeg bestiller kl 4 på dagen. Og de er jo forholdsvis langt unna. Har prøvd webshoppen mange ganger fra flere forskjellige pcer, og får den ikke til å virke, må være noe jeg gjør feil. Hvorfor må jeg velge mellom "call me back" og det andre tullet da? Det blir jo sendt med faktura likevel
        Geir Amund Lindberget

        Comment


        • #5
          man får det som oftest dagen etter hos moss hobby, men det spørs hva du bestiller, og når du bestiller det. tror det er før kl. 2 man burde bestille
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

          If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

          Comment


          • #6
            Har bare gode erfaringer jeg også. Har fått samme feilmelding de siste gangene jeg har bestilt også, går greit å ringe inn bestillinga også. Kjapp levering, pakka har pleid å komme dagen etter hvis jeg har bestilt tidlig på dagen.

            Comment


            • #7
              Husk at alt som sendes som brev og legges i posten før kl 18 på en terminal skal være fremme neste dag innenfor Sør- og Midt Norge. Tror det er før kl 15 om du legger i en postkasse, litt avhengi av når den tømmes siste gang for dagen.
              Gisle Ranum
              Trondheim
              "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

              Comment


              • #8
                men hvis det er pakker er posten utrolig treig. sitter her og tvinner fingrer og venter på ett storch byggesett som ble sendt på torsdag. har sporingsnummer så jeg vet den ble inlevert da. den kom til trondheim i morges så jeg håper dene r her i morgen. hvis ikke tar jeg med hagla på postkontoret
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #9
                  Har kun gode erfaringer med Mosshobby, men webshoppen har vært litt problematisk med enkelte brannmurer. Jeg får f.eks ikke til å bestille fra PC'n på jobben, men hjemme går det greit (kanskje like greit )

                  Ellers går det vel an å ringe?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tyor
                    men hvis det er pakker er posten utrolig treig. sitter her og tvinner fingrer og venter på ett storch byggesett som ble sendt på torsdag. har sporingsnummer så jeg vet den ble inlevert da. den kom til trondheim i morges så jeg håper dene r her i morgen. hvis ikke tar jeg med hagla på postkontoret
                    Vet egentlig ikke om det er posten som er treig jeg.... Vi er jo nesten værre enn unger når vi venter på det vi har bestilt. Vi venter en stund før vi bestemmer oss for å bestille og når vi først har bestilt, skulle varene vært her forrige uge Sporingsnummer er ihvertfall genialt. Da ser du også nå posten gjør feil. Sist jeg bestilte fra Elefun, så havnet pakken i Stavanger og den ekstra tiden det tok....
                    Gisle Ranum
                    Trondheim
                    "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Gisle
                      Vet egentlig ikke om det er posten som er treig jeg.... Vi er jo nesten værre enn unger når vi venter på det vi har bestilt. Vi venter en stund før vi bestemmer oss for å bestille og når vi først har bestilt, skulle varene vært her forrige uge Sporingsnummer er ihvertfall genialt. Da ser du også nå posten gjør feil. Sist jeg bestilte fra Elefun, så havnet pakken i Stavanger og den ekstra tiden det tok....
                      Jeg har erfart att posten er treige og gjør feil i blant. Det kan skje alle.
                      Det som iritere meg mest med posten er hvordan de håndterer pakkene med
                      våre juveler i.
                      Jeg har to ganger opplevd å få fly som har vært knust på grunn av hårdhent behandling av pakker. begge ganger var flyene godt pakket.
                      Med de prisene posten tar for å frakte pakker bør de i mine øyne behandle
                      dem litt penere.
                      Den ene pakken som var knust hos meg var i tillegg mærket med teksten: "FORSIKTIG MODELLFLY" godt synlig på alle pakkens sider.
                      Cessnaknuseren
                      Bjørn Sandbæk

                      Dæ går litt mindre lim nå.

                      Comment


                      • #12
                        Min erfaring er at posten gir seg f.. i hva man skriver på pakken. Og så er de ikke bare trege, men sinnsykt trege med pakker! Fra sør-norge og opp hit i nord så tar det 7-8 dager!!! Det er altfor dårlig.

                        Men til topic, Moss Hobby er greie. Går fint å bestille via telefon, men kan være litt vanskelig å få tak i.
                        Morten Myklebust.
                        Yrke Fisker.


                        Sky Raider MachI K.I.A.
                        PT-20 K.I.A.
                        Pibros Mk I, II & III K.I.A.
                        Corsair 60 Lever trygt uten motor.

                        Comment


                        • #13
                          posten er jo som resten av de statlige organene, forbaskede treige.

                          Men det lå pakkelapp i posten i dag på storch settet. den ble levert i evje kl1600 på torsdag. var i kristiansand dagen etter og ikke trondheim før i går. det må jo være en propp i systemet noe sted. hehe Uansett nå skal jeg på posten.

                          ett lite tillegg. det jeg mener er at det ofte ikke er butikkene sin skyld at vi ikke har våre langt etterlengtede ting da vi skulle ønske. når de har levert pakka på posten så er det jo ikke deres feil om det tar noen dager før den er framme
                          Last edited by tyor; 25-01-06, 12:34.
                          Tom Nohr
                          Tennisveien 9
                          2450 Rena

                          Frsky taranis 9+
                          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                          + diverse små ting

                          Comment

                          Working...
                          X