Unconfigured Ad
Collapse
Utrolig men sant
Collapse
X
-
Utrolig men sant
Tags: None -
Den som bare hadde hatt ferie. Konge plass----------------------------------------------------------------------
Kenneth Thommesen
http://www.vingen.no/
www.bmfk.org
Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
RaceM, Aspire
Pike Perfection
35cc Extra 260
Extra 300L Leki -
Stemmer nok det, Christian.
Han ''jobbet'' som instrutør der for noen år siden...Comment
-
Eia var jeg en rikmann.Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Famous last words? Hey watch this!Comment
-
Har vært på Korfu selv (dog ikke i RC-sammenheng) og kan bare si at det er en fin plass. Ser hotellet ligger i norddelen av øya og der ligger også selve Korfu By. Lurer på om det ligger ganske midt mellom Adriaterhavet og Egeerhavet??? Litt dumt i og med at "kjerringa og ongan" sikkert foretrekker stranda. Hangflyging skal ut fra det landskapet jeg har sett være optimalt, da hele øya er en stor fjellrygg som er over 1000 m på det høyeste og lite vegetasjon litt oppe i fjelsida. Landingene kan dog bli røffe på grunn av lite vegetasjon.Comment
-
Det er flere BMFK'ere (Bergen MFK) som har vert på RC Hotellet på Korfu og snakker varmt om det. Jeg har vel hatt planer om en tur i laaaaaang tid, men det tar tid å få slikt gjennom i "familien"..Det eneste jeg hører negativt om hotellet er at det "langt oppi fjellheimen". Må med buss for å komme til stranden, men hva er vel vitsen med strand når man kan sitte med bar overkropp i 30 grader og fly modellfly...
Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Eg so hadde forbannt meg på at eg aldri sko te syden....
Må visst revurdera saken no ja.. Men sko eg ha reist so trur eg eg hadde fått me meg damoho har prøvt å dra meg me te varmare strøk i lengre tid,men eg har nekta. Kan jo ikkje reisa frå norge midt i flysesongen
Og fly sesongen min varer frå januar te desember
Mvh:
Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
www.folgefonnrc.ning.com
MA X-Cell Fury Extreme 90
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modulComment
-
Originally posted by jooEr flere steder man finner RC-hoteller. Har svært lyst på et par uker på noe lignende i Østerrike om lotto`n går inn.Comment
-
Ken Bates
Never Mind the LabelComment
-
Originally posted by Celtic-GriffinComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment