her er en link til en side men en artig liten koordinasjonstest:
Unconfigured Ad
Collapse
en artig liten koordinasjonstest
Collapse
X
-
Comment
-
første gang jeg har hørt noen som er "litt glad" over at man har en litt treg PC
20 sek på meg...William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
De går jo i samme mønster så det er jo bare å øve. Du kan jo holde 8 sek bare i øvre venstre hjørne etter å ha gått ned først.Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"Comment
-
Originally posted by william123første gang jeg har hørt noen som er "litt glad" over at man har en litt treg PC
20 sek på meg...Comment
-
hehe... til kontor og internett trenger man jo ikke så bra PC
fant også ut at man kan holde noen sekunder i øverste venstrehjørnet, men så begynner firkantene å flytte på seg i en voldsom fart, og man har truffet dem før man har sagt bløtkakeWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Originally posted by william123hehe... til kontor og internett trenger man jo ikke så bra PC
fant også ut at man kan holde noen sekunder i øverste venstrehjørnet, men så begynner firkantene å flytte på seg i en voldsom fart, og man har truffet dem før man har sagt bløtkakeGisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"Comment
-
klarte 25,8 sek, og det er det meste jeg har klart (som jeg husker) så kommer broren min inn å sier at jeg har spillet dette før og klart 27 sek, men det vet jeg ikke om stemmer.Jørgen Wake Stensen
Bodø MFK
Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!Comment
-
klarte 24 sec på mouspadfornøyd med det
burde vært avhengighets-advarsel på den der.....Sigve Haugsnes
Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor
sigve.haugsnes.net
www.youtube.com/bergenflyerComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment