Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei, Har tenkt å Bestille meg en Piper j-3 Cub fra Tower Hobbies, det kom totalt på $144.20. det jeg lurte på hvor mye vil det koste når jeg har det i hånden?
som sakt så kom det på $144.20 for alt sammen men ikke Innkludert porto og fortolling.
Og hvor lang tid tar det ca før jeg får det?
M.V.H Arthur
Mine Fly:Tojeiro 90, Easy-Glider, Skystar, Super Decathlon, Mini Funtana, Alpha V2.
Helikopter: BO-105 (LN-OSE) Honey Bee CP2.
Hei
Pris på frakt er det en egen funksjon på bestillingssiden deres. Der vil det og komme frem hvor lang frakttid som regnes.
Tollen er 25%, posten tar 136 kroner for å fortolle dette for deg om du ikke vil gjøre et selv.
----------------------------------------------------------------------
Kenneth Thommesen http://www.vingen.no/
www.bmfk.org
Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
RaceM, Aspire
Pike Perfection
35cc Extra 260
Extra 300L Leki
Øh, ikke toll men moms. Og momsen er helt riktig 25%, men husk at momsen regnes på varepris OG frakt.
Mine erfaringer med Tower er at det går ca. 6 uker å få varer i hus, men har bare bestilt pakker med små fysiske størrelser.
Usikkerheten ligger for en stor del på hva frakten vil komme på, kan bli svært dyr.
Fikk fly fra tower. Slo sammen med 2 andre som bestillte fly samtidig det tok ca 3 dager å få varene med den dyreste frakttypen . Men frakten ble nesten like mye som ett fly kostet .
Hei igjen
Takker for rettingen Joo, men jeg kan ikke helt se usikkerheten med hva frakten vil komme på. Som nevnt tidligere i tråden kan man greit se dette når man har fylt opp kurven med det man skulle, pluss alt det man ikke hadde tenkt å kjøpe. Da vil man også få opp alternativer til hvordan man vil ha pakken sendt og hvor lang tid det er forventet at sendingen vil ta.
----------------------------------------------------------------------
Kenneth Thommesen http://www.vingen.no/
www.bmfk.org
Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
RaceM, Aspire
Pike Perfection
35cc Extra 260
Extra 300L Leki
OK Knett, har aldri "våget" å bestille større esker fra utlandet siden jeg har hørt enkelte skrekkhistorier ang frakt. Og derfor har jeg heller ikke sjekket spesifikt hvor gode Tower er til å specce frakt helt til Norge. Men Tower er jo rimelig proffe da!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment