Unconfigured Ad

Collapse

Bestille fra Tower Hobbies?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arthur
    • Oct 2005
    • 26

Bestille fra Tower Hobbies?

Hei, Har tenkt å Bestille meg en Piper j-3 Cub fra Tower Hobbies, det kom totalt på $144.20. det jeg lurte på hvor mye vil det koste når jeg har det i hånden?
    som sakt så kom det på $144.20 for alt sammen men ikke Innkludert porto og fortolling.

Og hvor lang tid tar det ca før jeg får det?

M.V.H Arthur
    Mine Fly:Tojeiro 90, Easy-Glider, Skystar, Super Decathlon, Mini Funtana, Alpha V2.
    Helikopter: BO-105 (LN-OSE) Honey Bee CP2.
  • Knett
    • Nov 2005
    • 139

Hei
    Pris på frakt er det en egen funksjon på bestillingssiden deres. Der vil det og komme frem hvor lang frakttid som regnes.
    Tollen er 25%, posten tar 136 kroner for å fortolle dette for deg om du ikke vil gjøre et selv.
    ----------------------------------------------------------------------
    Kenneth Thommesen
    http://www.vingen.no/
    www.bmfk.org

Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
    RaceM, Aspire
    Pike Perfection
    35cc Extra 260
    Extra 300L Leki

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Øh, ikke toll men moms. Og momsen er helt riktig 25%, men husk at momsen regnes på varepris OG frakt.
      Mine erfaringer med Tower er at det går ca. 6 uker å få varer i hus, men har bare bestilt pakker med små fysiske størrelser.
      Usikkerheten ligger for en stor del på hva frakten vil komme på, kan bli svært dyr.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• FORMOSAMOSER
        • Jan 2006
        • 88

Fikk fly fra tower. Slo sammen med 2 andre som bestillte fly samtidig det tok ca 3 dager å få varene med den dyreste frakttypen . Men frakten ble nesten like mye som ett fly kostet .
        Geir I Walderhaug

Comment

• Knett
          • Nov 2005
          • 139

Hei igjen
          Takker for rettingen Joo, men jeg kan ikke helt se usikkerheten med hva frakten vil komme på. Som nevnt tidligere i tråden kan man greit se dette når man har fylt opp kurven med det man skulle, pluss alt det man ikke hadde tenkt å kjøpe. Da vil man også få opp alternativer til hvordan man vil ha pakken sendt og hvor lang tid det er forventet at sendingen vil ta.
          ----------------------------------------------------------------------
          Kenneth Thommesen
          http://www.vingen.no/
          www.bmfk.org

Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
          RaceM, Aspire
          Pike Perfection
          35cc Extra 260
          Extra 300L Leki

Comment

• joo
            MFN Skribent
            • Nov 2002
            • 6936

OK Knett, har aldri "våget" å bestille større esker fra utlandet siden jeg har hørt enkelte skrekkhistorier ang frakt. Og derfor har jeg heller ikke sjekket spesifikt hvor gode Tower er til å specce frakt helt til Norge. Men Tower er jo rimelig proffe da!
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• TheBirg
              • Jan 2004
              • 692

Jeg er storfornøyd med de ihvertfall, og frakten betaler man på forhånd sammen med varene, så summem vet man fø man godkjenner bestillingen.

Det som kommer i tilleg er eventuellt tollgebyret som nevnt tidligere her og Momsen, vel den er vel også nevnt tidligere her

OG ja frakttiden varierer utifra hvilken man velger, 6 uker ned til 3 dager.
              På den dyreste pakka får man også trackingnummer så man kan følge med.
              Ønsker dere en god dag på feltet !
              Birger Mork

Mine besittelser :
              Flygreier (Massevis)
              Heligreier (En Mini Titan)
              Bilgreier (Et par stk.)

Comment

Working...