Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Reiser i god tradisjon til Fagernes for 5te år på rad.
Tidligere år har jeg hatt med forskjellig innen propell, i år blir det jet, F-15.
Sees på stripa fredag klokken 1000.
Kona gir avkall fra hyttetur med jobben for å bli med til Fagernes! Hun har vært med de siste 3 årene, og stor-koser seg på stevnet!
Ellers blir det dårlig med spennende fly fra denne kanten! Tror faktisk bare jeg tar med en "trainer" og litt depron... Man får ikke flydd noe særlig alikevel, og jeg er med mest for det sosiale!
Vi får se litt hvor mye tid jeg får i skekkerbua før avreise.... Har mye uferdig, men gidder ikke stresse!
Nå har ikke jeg så veldig langt å reise da, men lell...
Heldigvis er det flyging i 4 dager, så jeg skal nok få flydd en del.
Tar med 2M Katana elektro og depron selvsagt.
Hmm..ja...var det da. Håper jeg får med 2.6m Extra'n. Alternativt kan jeg ta med 2m'rn, Funtana'n eller Onyx'n. Litt depron må vel også ødelegges. Reisekompanjong flypilot satser på å ha med seg den mye omtalte Extra 260 fra Hangar 9.
Hvor mye oss får flydd er jo noe helt anna....pleier å skravle altfor mye
Tar med Composite SuperExtra, Freya og muligens Bvm T-33.
Hei Erik.
Har du ikke fått solgt Extraen din ennå? Så at du hadde lagt den ut for salg for en stund siden.
Jeg var og fløy jet tirsdag og onsdag på dine hjemtrakter, flott vær de dagene. Når fikk du deg T33?
I år blir det faktisk litt acro fly på meg, en Suchoi på 2.6m med Moki 215 stjerne, så kan jeg ikke reise så langt uten å ha noe som går sakte, så da tar jeg med Fiesler Storch på 3.6m med en Laser 360V-twin.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment