Noen som har lagt ut video fra treffet? Bildene ser kjempe bra ut.
Unconfigured Ad
Collapse
Video fra Fagernes??
Collapse
X
-
Video fra Fagernes??
Tags: None -
Ben-Erik Ness
Bergen Modellflyklubb
Go FASST or go home... ..build to fly not to crash
www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!
http://www.bmfk.no
http://www.jetsofbergen.no
-
Når man kommer hjem igjen fra Fagernes skjer det et par ting.
1) Man er så flysjuk at man knapt klarer å holde kaffekoppen. Det MÅ flyes, og det FORT!
2) Man kommer gjerne ikke tomhendt hjemigjen fra de fristende salgsbodene, eller som i mitt tilfelle - griseflaks på lodd trekning, og det må bygges, og det FORT!
3) Det skal lages video! Og det FORT!
Jeg gjør vel omtrent alle de overnevnte samtidig om dagen. Regner med at det kan bli helg før videoen er helt klar og blir lagt ut. Kameraet gikk forøvrig glipp av BÅDE den dyre compositt modellen som så tragisk gikk i isen fredag ettermiddag, OG Harvard'en som spiste en Harrier til lunsj lørdagen, så om noen har det på tape, og vil dele, så tar jeg det GJERNE med på filmen min!Last edited by andersh; 15-03-06, 19:21.Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Originally posted by kjetilmÅssn går d med videoen da Anders??Jeg har begynt, men det ble plutselig litt mye annet som også måtte ha litt oppmerksomhet - sånne utenfor-hobby-ting..
Denne helgen er røket til alle mulige greier, så jeg får si neste uke..
Når nettene blir lange......Anders Hauge
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Omsider..
Videoen er klar. Nå har det jo vert så mye forventninger rundt denna videoen så jeg får jo helt prestasjonsangst..Jeg har gjort så godt jeg kan med tiden, og ikke minst, materialet jeg har hatt til rådighet...
Som de fleste har fått med seg var det litt mindre jet på Fagernes i år, så derfor blir det også litt mindre jet i videoen. Det var jo stort sett kun en som rocket så dermed blir det mye av han..
Videofilen ligger denne ganger på en server med 100Mbit til nettet så derfor har jeg bare laget en versjon. Denne er i 16:9 format og om dere kjører en MediaPlayer 10 vil den i noen tilfeller bli vist i "vanlig" 4:3 format. Da blir alt litt smalt.
Videoen ligger på http://rc.andersh.com og jeg ber dere pent om å IKKE linke direkte til videofilen noen steder. Link til forsiden, eller til nød til videosiden..Last edited by andersh; 03-04-06, 10:36.Anders Hauge
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
-
-
og ikke herComment
-
Originally posted by tomasjoog ikke her
Den funker nå. Filen ligger på Linux server og de skiller mellom små og store bokstaver i filnavnet..Anders Hauge
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
-
Comment
-
Comment
-
Jeg startet en egen tråd på denne jeg, siden det er eneste muligheten å få den opp på listen på fremsida..
http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=11035Anders Hauge
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment