Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
De fleste ivirge modellflygere har vel gjerne fått det med seg, men natt til søndag førstkommende skal man altså stile klokken 1 time frem (fra 02:00 til 03:00).
Dette betyr at vi iallefall i Bergen kan fly til kl 20:00, hvilket igjen for alvor markerer åpningen av hverdagsflyging etter jobb for meg!
Er masse av den hvite bomullen på bakken her også, men det som er værre er temperaturen.....med nedimot 25- om nettene kan det ta sin tid før den forsvinner.
Sen påske = sen vår sies det. Har aldri skjønt at naturen vet når påsken kommer, men merkelig nok så stemmer det som regel
Men fint om dagen nå. Og med sommertid, så er ettermiddags sesongen på virkedager i full ving ehh sving
3D kan man som regel fly hele døgnet, så lenge man har en høvelig opplyst parkeringsplass fløy igår ca. kl 20.30 der det ikke var opplyst, og det gikk helt fint, helt til jeg ikke så hvordan modellen lå, og nødlandet den på santhans bålet
Jørgen Wake Stensen
Bodø MFK
Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!
Jeg var ute å fløy på stripa til Phoenix v. Sørumsand frem til Kl.1830 i går. Kjempe fine forhold. Stripa er like fin som det man kan forvente å ha på isen om vinteren. Så til uka kan vi fly frem mot Kl.2000. Helt konge.
Hjelper lite at det har vært vårjevndøgn og vi skal stille klokka tilbake til sommertid til helga når det har lavet ned 60-70 cm på to døgn her, vanskelig å glede seg over vår/sommer.
Hjelper lite at det har vært vårjevndøgn og vi skal stille klokka tilbake til sommertid til helga når det har lavet ned 60-70 cm på to døgn her, vanskelig å glede seg over vår/sommer.
Å fysj å føy.......
Du har min største medlidenhet. surt med slike mengder på våren.
Er fortsatt meget nattkaldt her også, så helt sikker på å slippe unna mer snø er ikke jeg heller. Håper våren kommer fort.
ÅÅÅ pokker.....
Nå når jeg akkurat hadde klart å vende meg til at forum klokken er 1 time for sen.....
Blir det 2 timer nå da??
Gå til din profil/ brukers kontroll panel/ Endre valgmuligheter. Der finner du ''dato og tid''
Velg ''GMT +1'' og huk av for ''sommer og vintertidkorrigering alltid på'' så får du riktig klokke hele året
Last edited by sap_2000; 23-03-06, 22:41.
Reason: Smiley virket ikke
Gå til din profil/ brukers kontroll panel/ Endre valgmuligheter. Der finner du ''dato og tid''
Velg ''GMT +1'' og huk av for ''sommer og vintertidkorrigering alltid på'' så får du riktig klokke hele året
Se der ja Takk, takk...
Dette skal gå fortere å vende seg til ja......lærer alltid noe nytt
Det var da fryktelig til hetsing av årets beste tid!
Bortsett fra ski og slikt som ikke hører hjemme her må en jo huske at:
-Sålenge gardemoen er stengt for modellfly er det kun på isen at rullebanen er 3000m++.
-Det er heller ingen trær som springer ett flyet, slik som på land...
-Ingen kirkegjengere som forlanger stillhet søndags formiddag.
-Fotballbaner er snølagt og ingen fotballidioter i sikte: Fritt frem for depron!
-Etter en uheldig manøver er det bare å spa frem et helt og uskadet fly.
-Svært mange hang blir lett tilgjengelig for seilflygerene, hvis en har ski på.
-Ufyselige steinurer blir de fineste landingsplasser.
OSV OSV..
For meg er det vinteren som er den viktigste modellflysesongen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment