Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bangood kanselerer ordre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bangood kanselerer ordre

    Hei.
    La inn en ordre på en elektronisk duppeditt, da jeg etter 18 dager etterspurte varen kvtterte de med dette:

    We regret to inform you that there is no suitable shipping method to ship the item in your order to your country due to some shipping regulations of the logistics company.

    Noen som har opplevd det samme?
    Er dette et begynende problem pga. fjerning av 350 kroners grensen tro ?

  • #2
    Kan jo virke som et motsvar der for å slippe å få masse ordre i retur?
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Det er nok ikke helt utenkelig det der nei.
      I alle fall ikke hvis det er avsender som må kreve inn, da er jeg HELT sikker på at det er det du sier
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Jeg har nettopp fått melding fra Banggood om at det jeg bestilte igår er blitt sendt. De nye reglene trer ikke i kraft før april neste år, unntaket er vel næringsmidler.

        Comment


        • #5
          De var ikke noe som var spiselig jeg bestilte !!
          Jeg prøvde og be om forklarig på hvordan jeg kunne få tilsendt varer i fremtiden, fikk bare denne linken:
          Page Not Found - Banggood.com
          Kansje det rår forvirring blant kundebehandlerne om situasjonen i Norge.

          Comment


          • #6
            Nei, mat er vel en av de få tingene Banggood ikke selger, så jeg misstenkte ikke det Var det batterier? Hvis ikke virker det veldig rart siden jeg jo som sagt har fått beskjed om at det jeg bestilte er sendt. Nå kan responsen fra slik asiatisk kundeservice ofte forvirre mer enn den hjelper, man får noen ganger inntrykk av at man snakker med en bot, eller noen som bare lirer av seg standard svar.

            Comment


            • #7
              eller så enkelt som att de oppdaget att de ikke hadde på lager og ikke ville innrømme det
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Det var ikke batteri, kun en liten elektronisk sak til ca14 dollar.
                FrSky STK S.port Tool Kit for Upgrade S.Port Products for RC Drone
                Legg merke til at den ikke kan sendes til mitt område.
                Noen som forstår bokstavkoden GWTR ?
                Det blir ingen forskjell om jeg logger inn.
                Last edited by strilen; 25-12-19, 17:45.

                Comment


                • #9
                  Ja nå har bokstavkoden GWTR forandret seg til CN og ingen varsel om at varen ikke kan sendes til meg.
                  For noe surr.

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har faktisk av alle ting en slik liggende uåpnet, så hvis du vil ha en uten å måtte vente ukes/månedsvis på frakt fra asia, så sleng meg en PM.

                    Comment


                    • #11
                      Nå ser jeg denne er utsolgt hos elefun. men gennerelt så kjøper jeg ikke frsky produkter fra kina lengre. da de er nesten like billig her i norge
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

                      Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Kyrre View Post
                        Jeg har faktisk av alle ting en slik liggende uåpnet, så hvis du vil ha en uten å måtte vente ukes/månedsvis på frakt fra asia, så sleng meg en PM.
                        Takk for tilbudet, mem jeg har allerede fått den siste som Elefun hadde på lager.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Kyrre View Post
                          Jeg har nettopp fått melding fra Banggood om at det jeg bestilte igår er blitt sendt. De nye reglene trer ikke i kraft før april neste år, unntaket er vel næringsmidler.
                          Næringsmidler og klær fra 1.1.2020 resten 1 april. Av en eller annen merkelig grunn har de skilt ut truser og BH´r som har delvis avgifter, mens andre klær er det blitt grense på 3000,- Merkelig lovendring...
                          Selv handler jeg små-elektronikk og forbruksmateriell i fra Kina, og har over 500 ordre bare fra Banggood, og ja jeg har opplevd noen få ganger at de har kansellert ordre.

                          Nå er det bare å handle som pokker før det er for sent, kinenisk nyttår snart også, og da står hele Kina stille et par uker, alt som kommer inn til Norge fra og med 1. April blir vesentlig dyrere.
                          Så man bør nok legge inn en god slack på leveringstiden 6-7 uker tenker jeg, for å være på den sikre siden.

                          Comment

                          Working...
                          X