Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lagring av balsa, finer og listverk på hobbyrommet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lagring av balsa, finer og listverk på hobbyrommet

    Er på jakt etter en god løsning for lagring av balsa, finer og listverk på hobbyrommet. Noen som har noen gode ideer eller bilder av sine løsninger?
    Lars Norberg

  • #2
    Jeg lagde en kryssfiner, limtre satt sammen med lim og skruer. fornøyd enn så lenge. Til uka kommer det arkitekt som skal se på huset og mulighetene. Men regner med at hobbyrommet blir der det er. Må ha et hobby snekkerverksted.
    Mvh Andreas
    Stevensaero, glede i noen balsaflak.
    PCM.at mye glede i litt carbon
    Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

    Comment


    • #3
      Ikke dum den løsningen der. Vurder å lage noen kasser som kan stå i et stativ under byggebordet mitt siden jeg ikke har så mange steder å gjemme 100cm lage ting og samtidig finne avkappet osv.

      Noen som vet om noen esker/kasser som er rundt 110-120cm lange og for eksempel 10cm høye?
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Jeg mener noen av kjøkkenprodusentene har skuffer i den størrelsen. fins også noe på finn.no "tegningskap" som arkitekter bruker, vurderte det under heve senke bordet. Men tror det holder nå.
        Mvh Andreas
        Stevensaero, glede i noen balsaflak.
        PCM.at mye glede i litt carbon
        Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

        Comment


        • #5
          Begynte egentlig på en løsning hvor jeg skulle lage skuffer i et spesialbygget 120cm kjøkkenoverskap som var under det forrige byggebordet. Men hele konstruksjonen ble altfor tung så skrotet det i forbindelse med ombygning av hobbyrommet så nå blir nytt byggebord en mekanisk hev og senk skrivebord fra Ikea som får påmontert hjul.

          Mulig jeg må kjøpe en kryssfinerplate og snekre kassene selv denne gangen så det ikke blir for tungt.
          Lars Norberg

          Comment

          Working...
          X