Unconfigured Ad

Collapse

Multiplex

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Caramba
    • Feb 2006
    • 135

Multiplex

Ser ut til at MPX kansje setter igang produksjonen igjen? Noen som har hørt noe?
    Mvh

Ragnar Bye

DG 300/17 Multiplex
    Caramba Krause
    Legend Airtronics
    Miraj Aeromod
  • Psyko-lefse
    • Feb 2004
    • 1438

De ble vel kjøpt opp av Hitec ble de ikke? Ser ihvertfall at bla. Elefun har begynt og ta inn Multiplex, tror det er fordi de er Hitec-forhandler, og kan nå ta inn Multiplex-produkter gjennom Hitec

Gleder meg til Funjet kommer jeg
    Morten Smøraas

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

multiplex blir vel distribuert av hobbyco nå. så alle som tar varer derfra kan ta inn multiplex.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

Comment

• Caramba
        • Feb 2006
        • 135

...

Ja bra er det i allefall hvis de får sortimentet opp å gå igjen. Jeg prøver å få tak i nytt cockpitglass til min DG300. Elefun skulle sjekke opp saken for meg...håper det lar seg gjøre
        Mvh

Ragnar Bye

DG 300/17 Multiplex
        Caramba Krause
        Legend Airtronics
        Miraj Aeromod

Comment

• Alfalfa
          • Jul 2002
          • 988

Originally posted by Caramba
          Ja bra er det i allefall hvis de får sortimentet opp å gå igjen. Jeg prøver å få tak i nytt cockpitglass til min DG300. Elefun skulle sjekke opp saken for meg...håper det lar seg gjøre
          Seilflyene til Multiplex ble laget av firmaet Tangent Modelltechnik GmBH.
          Dette er ikke lenger en del av Multiplex, og Øgrey har fortsatt agentur på disse. Ta en telefon til de, og ting ordner seg kjapt.

Eller kontakt produsenten, Tangent direkte...

Modellsport aus Leidenschaft, Segelflug, Alpina, ASG 29, Vortex, Flamingo, RC-Modellbau, Modellbau, CAD-CAM, Laser, Carbon, GFK, Design Edition, Contestline

Så jeg tviler på at du får disse igjennom Hobbyco...
          Sånn erfaringsmessig med Hobbyco, så er modellflyging faktisk avleggs og forbudt ved lov og du har vært død i mange år før arvingene dine får noe glass der igjennom iallefall...

Comment

Working...