Ser ut til at MPX kansje setter igang produksjonen igjen? Noen som har hørt noe?
Unconfigured Ad
Collapse
Multiplex
Collapse
X
-
De ble vel kjøpt opp av Hitec ble de ikke? Ser ihvertfall at bla. Elefun har begynt og ta inn Multiplex, tror det er fordi de er Hitec-forhandler, og kan nå ta inn Multiplex-produkter gjennom Hitec
Gleder meg til Funjet kommer jegMorten Smøraas -
...
Ja bra er det i allefall hvis de får sortimentet opp å gå igjen. Jeg prøver å få tak i nytt cockpitglass til min DG300. Elefun skulle sjekke opp saken for meg...håper det lar seg gjøreMvh
Ragnar Bye
DG 300/17 Multiplex
Caramba Krause
Legend Airtronics
Miraj AeromodComment
-
Originally posted by CarambaJa bra er det i allefall hvis de får sortimentet opp å gå igjen. Jeg prøver å få tak i nytt cockpitglass til min DG300. Elefun skulle sjekke opp saken for meg...håper det lar seg gjøre
Dette er ikke lenger en del av Multiplex, og Øgrey har fortsatt agentur på disse. Ta en telefon til de, og ting ordner seg kjapt.
Eller kontakt produsenten, Tangent direkte...
Modellsport aus Leidenschaft, Segelflug, Alpina, ASG 29, Vortex, Flamingo, RC-Modellbau, Modellbau, CAD-CAM, Laser, Carbon, GFK, Design Edition, Contestline
Så jeg tviler på at du får disse igjennom Hobbyco...
Sånn erfaringsmessig med Hobbyco, så er modellflyging faktisk avleggs og forbudt ved lov og du har vært død i mange år før arvingene dine får noe glass der igjennom iallefall...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment