Unconfigured Ad

Collapse

Forsikring (NLF medlemskap)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sigve
    • Apr 2005
    • 484

Forsikring (NLF medlemskap)

Hei

Har vært medlem i Bergen modelflyklubb i endel år no, men forige skoleår flyttet jeg bort å valgte derfor å ikke betale kontigenten, men nå er jeg tilbake å flyene begynner å komme i luften etter et år på loftet.
    Spørsmålet er da: er jeg fortsatt forsikret gjennom medlemskapet fra ifjord? mener å ha leste en tråd her på Mfn at forsikringen var aktiv i et år etter, men finner ikke tråden.
    Håper noen vet dette så jeg med god samvittighet kan fly til ny innmelding er ordnet.

Været her e jo het topp for tiden
    Sigve Haugsnes

Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor

sigve.haugsnes.net
    www.youtube.com/bergenflyer
  • tema95
    • Aug 2002
    • 977

Hei Sigve
    Nei, forsikringen gjelder for det kalenderåret du har betalt kontingent for, så du bør nok tegne nytt medlemskap. Men nå etter 1. juli er jo seksjonskontingenten halvert (IKKE forbundskontingenten, den får vi ikke røre), så det blir vel ikke all verden.

Forsikringen er også avhengig av at man betaler kontingenten innen forfall, der er det noen som svikter.

Ellers, som en generell kommentar; Det er ikke alltid jeg klarer å følge med på dette forumet, det er mye sikrere å sende oss en mail direkte, enten til NLF/NAK eller en av modellfly.info kontaktadressene (se www.modellfly.info).
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

Comment

Working...