Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ikke reversér trottel kanalen på elektrofly med strømmen tilkoblet.
Da kan det fort bli action i depoet.
Gjelder også vis flyet ligger på bygge bordet..............................
Det var slik jeg fant ut at det er kø på legevakta en sen Lørdags kveld.
Og det å forklare at en har stukket fingrene inn i en propell,en Lørdags kveld uten promille........................hyggelig stemning på venteromet...noen rare blikk.
Vennlig hilsen
Roy.
2,Biler.
1,Leilighet.
masse øl i kjøleskapet.
+ diverse innbo.
Fra slutten av de harde 70 åra i Valdres:
- ikke sett flyet bak bilen, men i bilen før du rygger ut av garasjen
- en vær (hannsau) fastbundet på jordet syns ikke modellfly er kult og ei heller piloten når han skal hente det
- gardbrukere setter pris på at du lufter jorda ved å stadig lage 5 cm dype hull med Carrera seilfly, noen er så dype at de kan brukes til hesjestaur også
- gamle damer gående langs E68 liker ikke modellfly
og til slutt en ganske fersk en fra Elverum:
- utløser mekanismen til seilflybukken på motorflyet skrur av strømbryteren på seilflyet....
Uansett hvor godt balansert Raptoren din er så vil skidsa vibrere og synke gjennom leire....til halerotoren tar nedi samme leire...og lager et forferdelig griseri....uten att du kan gjøre noe...du kan i allefall ikke ta av igjen....bare stå å se på at halerotoren sprayer ned ALT med sølevann....helt til rotorspeeden er slik at du kan nærme deg og få stoppa dritten...boksavelig talt.
..."when the shit hits the fan..." har aldrig stått så tydelig for meg noen gang..
At vi i rc miljøet må ha greie på: treverk,lim,plast-typer,strøm,elektronikk,forbrenningsmotorer,aerody namikk,metallurgi,drivstoff,mattematikk og støping (mulig jeg har glemt noe)
Med tiden blir vi flinke til å: Finne unskyldninger til kjerringa for å fly.
Alltid finne et smutthull i økonomien til å
kjøpe noe nytt.
Si til seg selv at (dette trenger jeg)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment