Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Fint at han flyr litt rooolige øvelser, liker ikke all høyfartsvrengingen mange bedriver. Herlig å se når det går sakte og lavt og kontrollert.
Vakkert med slow inverted "spinn-elevator"
JA, gutten, som forøvrig er 17 år gammel om jeg ikke tar feil, er en magiker når det gjelder flyging...gutten var jo rå for mange år siden å...blir ikke dårligere med tia ser det ut til
Ligger endel videoer av Kyle i samarbeid med e-flightline her...
Blandt annet flere freestyle runder fra samme stevne som over bare med annet fly.. ANBEFALES...
Når det gjelder størrelsen på den pilot dukka som satt inni, så er det den beste jeg har sett med tanke på skala..
De fleste jeg har sett putter pittesmå lego menn i store fly.. ser jo helt teit ut
Hans Idar Haldorsen
Alta
Sceadu Evo 50
T-Rex 450 SE
E-starter
U Can Do 3D Elektro
Great Planes Revolver 50
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment