Unconfigured Ad

Collapse

Glow eller elektro?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Force
    • Jun 2006
    • 328

Glow eller elektro?

Her er det bare å fyre av om hvorfor dere har valgt enten glow eller elektro. Er litt i tvil om hva jeg skal velge videre, selv om det blir elektroseiler til å begynne med. Og når det er sagt, så har jeg et konkret spørsmål. Har myst litt på MPX EasyGlider RR, den pakken som inkluderer motor, propell og servoer. Nybegynner som jeg er, lurer jeg på om disse servoene kan brukes med en hvilken som helst sender? Fortrinnsvis FF7, siden det er den jeg tar sikte på å kjøpe. På forhånd, takk for synspunkter og svar.

Mvh A.K
    Med vennlig hilsen
    Asbjørn Kristiansen, Ski
    -------------------
    Teori er når man skjønner alt,
    men ingenting fungerer som det skal..

Praksis er når alt fungerer som det skal,
    men ingen skjønner hvorfor..

Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
    ingenting fungerer som det skal,
    og ingen skjønner hvorfor..
    ------------------------------
    http://www.f-16.net/

http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif
  • william123
    • May 2005
    • 2330

servoer kan man alltids bruke på kryss av merkene, så lenge kontaktene passer i din mottaker og har riktig plassering i mottakeren.
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

Originally posted by G-Force
      Her er det bare å fyre av om hvorfor dere har valgt enten glow eller elektro. Er litt i tvil om hva jeg skal velge videre, selv om det blir elektroseiler til å begynne med. Og når det er sagt, så har jeg et konkret spørsmål. Har myst litt på MPX EasyGlider RR, den pakken som inkluderer motor, propell og servoer. Nybegynner som jeg er, lurer jeg på om disse servoene kan brukes med en hvilken som helst sender? Fortrinnsvis FF7, siden det er den jeg tar sikte på å kjøpe. På forhånd, takk for synspunkter og svar.

Mvh A.K
      Jeg har valgt elektro fordi det bråker mindre (så jeg kan fly nesten overalt), og jeg slipper klinet med bensin. Batteri er rent og enkelt. Ingen justeringer av motor og man kan ta seg en lang tur med noen batterier, fly og sender, no man ikke kan med fuel.
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

Working...