Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Var det NM i dogfight på Jarlsberg eller noe idag? Hørte rykter om det. Stod og så på 6 fly som svirret rundt på himmelen som noen bier. Er det virkelig konkurranse i det? Har ikke jeg fått med meg... Hvordan foregår det?
(Stod og så på, og kom ikke bort fordi jeg ventet på mitt eget fly et par hunde meter borte med en mengde duk på ryggen)
Det var en vanlig cuprunde, for øvrig den nest siste. 23. september Jarlsberg
Nytt sted, nye muligheter. Vi håper på et par lokale debutanter.
Neste og siste for sesongen er til helgen, på Phoenix sin plass på Sorumsand. 14. oktober Sørumsand
Ein klassikker. Snebyger eller lav høstsol, årets nest høyeste punkt?
Og er det konkurranse. Å ja, det er faktisk krevende å fly 6 stykker samlet i et heat, prøve å kutte streamer av motstanderen og samtidig passe på din egen hale.
Ta en tur på Sørumsand og se, (start 12:00), det er som regel meget heftig siden det er sesongens siste sjanse.
Og er det konkurranse. Å ja, det er faktisk krevende å fly 6 stykker samlet i et heat, prøve å kutte streamer av motstanderen og samtidig passe på din egen hale.
Tviler jeg ikke på.. Mye å passe på, og man må ha kontroll på sakene.. :P
Kult å se på fra avstand og.. De andre hopperne var ganske nysgjerrige... Så ut som noen store hissige veps..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment