Unconfigured Ad

Collapse

Lokasjon for modellflyklubb

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _wizard_
    • Nov 2005
    • 224

Lokasjon for modellflyklubb

Hei,

Jeg lurer på om det er noen her på forumet som har vært med på å etablere en flystripe/lokasjon for en modellflyklubb, og kan si litt om hvordan de har gått frem for å finne et egnet sted, hvordan leteprosessen har vært, velvillighet blant grunneiere osv.

Om noen også kan si noe om arealbehov og kvadratmeterpriser de betaler og andre interesante emner knyttet til en slik prosess så ville det være fint å kunne legge seg på minnet.

Fint om noen har info! Takk takk!
    Med vennlig hilsen
    Baard Lindberg
    Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein
  • Holger
    • Feb 2006
    • 734

Hei!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en her på forumet som har brukernavn tema95. Han heter Terje MArtinsen og er ansvarlig redaktør i MI om jeg ikke tar helt feil.
    Jeg vet at han er kunnskapsrik på feltet. (det også)
    I tillegg til dette kan du gjerne ta kontakt med formannen i Gjøvik og omegn modellflyklubb, da de er i denne prosessen nå.
    Anders Bruneberg
    Raufoss

Comment

• tema95
      • Aug 2002
      • 977

Originally posted by Holger
      Hei!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en her på forumet som har brukernavn tema95. Han heter Terje MArtinsen og er ansvarlig redaktør i MI om jeg ikke tar helt feil.
      Jeg vet at han er kunnskapsrik på feltet. (det også)
      I tillegg til dette kan du gjerne ta kontakt med formannen i Gjøvik og omegn modellflyklubb, da de er i denne prosessen nå.
      Etter helgen! OK?
      Mvh Terje Martinsen
      leder Modellflyseksjonen/NLF
      www.modellfly.info

Comment

• Zniila
        • Mar 2004
        • 194

Lederen i GOMFK har Karl H. som brukernavn her.. Send han en PM, eller gå inn på www.gomfk.com for kontaktmuligheter..
        Vi er midt i prosessen, og har vel dratt en del erfaringer så langt..

Comment

• _wizard_
          • Nov 2005
          • 224

Lokasjon

Hei, og takk for svar så langt. Jeg vil ta kontakt med noen over helgen, så får vi se....
          Med vennlig hilsen
          Baard Lindberg
          Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

Comment

Working...