Dette må være den laveste inverteden jeg noen gang har sett. Skal tro om den fløy videre?
Unconfigured Ad
Collapse
Gikk dette galt tro?
Collapse
X
-
Gikk dette galt tro?
Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comTags: None -
Last edited by william123; 16-12-06, 23:01.William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs... -
Originally posted by EagleDette må være den laveste inverteden jeg noen gang har sett. Skal tro om den fløy videre?
Lang strek i snøen, og i tillegg fløy den videreComment
-
Her er i hvertfall en tilsvarende som tilsynelatende gikk bra .
Han har sikkert gjort det før.Geir I WalderhaugComment
-
Hehe... Bra bilde!
Vi hadde en liten konkurranse gående en kveld i sommer. Meg med SkyCat'en min. Konkurransen gikk på å komme ned igjen med grønske på toppen av sideroret, og det gjorde vi da også. Det ble forøvrig også så mange opp-ned landinger den kvelden at jeg seriøst vurderte å montere hjul på toppen av modellen også..
Men det er jo selvsag vesentlig mindre og billigere utstyr. Men morro lell!Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
hmm..lukter det Photoshop av denne her tro?Ta en titt på propellen. Jeg finner det lite sannsynlig at de i sen ettermiddagssol har fått en lukkertid som klarer å fryse den helt.
Odd Sundet
http://www.imacnorge.noComment
-
Det ligger flere bilder av den inne på Downonthedeck.com, der jeg fant det. Etter å ha sett video av han som flyr det, tviler jeg egentlig ikke på at han fikk til dette.Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Originally posted by EagleDet ligger flere bilder av den inne på Downonthedeck.com, der jeg fant det. Etter å ha sett video av han som flyr det, tviler jeg egentlig ikke på at han fikk til dette.Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment