Announcement

Collapse
No announcement yet.

technoflight.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • technoflight.no

    Heisann, tenkte jeg ville skryte litt av Jørgen på technoflight. Hadde en hyggelig samtale med han på telefonen i dag om en vare jeg lurte litt på..
    Har tidligere også bestillt fra technoflight, og varene blir sendt meget raskt samtidig som evt. spørsmål blir besvart med en gang enten pr mail eller telefon.
    Mao. kjempeservice slik som jeg liker
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

  • #2
    Den skriver jeg under på!
    Får alltid svar ila. kvelden, mårran eller når det måtte være. Varene blir sendt med en gang. Det er også tilbakemeldingene jeg får fra andre som handler der så det er langt fra tilfeldig at servicen oppleves som god.

    Et forbilde for de aller fleste andre forhandlere
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #3
      Helt enig kjempe servise
      Hilsen Arne Ellingsen. Ny bruker..

      Comment


      • #4
        Er enig at det er bra servis oss TecnoFlight og nett siden er kjempe bra.
        Er det noe jeg liker med nettbuttiker så er det at en kan se lager beholdningen til butikken og innkommende varer.
        Amund Gårdhammer
        www.ringerikemfk.com

        Comment


        • #5
          Bestilte for første gang fra TechnoFlight forrige uke, veldig godt fornøyd.
          Kjøpte ei FLightpower evo 20 LIPO pakke med gammel type balanseringskontakt, fikk med overgang til ny type uten å spørre engang, det er kjempebra service.
          I tillegg lå det med angrerettskjema, det har jeg aldri fått fra andre nettbutikker.

          Ikke siste gang jeg bestiller derfra når servicen er så god

          Comment


          • #6
            Originally posted by soal
            Bestilte for første gang fra TechnoFlight forrige uke, veldig godt fornøyd.
            Kjøpte ei FLightpower evo 20 LIPO pakke med gammel type balanseringskontakt, fikk med overgang til ny type uten å spørre engang, det er kjempebra service.
            I tillegg lå det med angrerettskjema, det har jeg aldri fått fra andre nettbutikker.

            Ikke siste gang jeg bestiller derfra når servicen er så god
            Samme erfaring her. Jeg ble imponert når det fulgte med kontakt.

            Comment


            • #7
              Henger meg på her. Maken til service, hjelpsomhet og hurtighet som hos technoflight finnes ikke andre steder.

              Comment


              • #8
                Har hatt en bestilling derifra jeg også og er veldig fornøyd med service`n (Som jeg også er med mange andre i Norge.) Handler jo litt her og der

                Glad for at noen skryter av god service også. Ikke bare innlegg om dårlig.

                Men men, begge fortjener vel sitt ? Vil vel anta at forhandlere leser mye på forumet her, så kan enhver innrette seg etter hva som er opplevelsen fra kundene. Negativ tilbakemelding så skal man reise kjerringa, god kritikk så skal man fortsette !
                Last edited by TheBirg; 22-05-07, 19:29.
                Ønsker dere en god dag på feltet !
                Birger Mork

                Mine besittelser :
                Flygreier (Massevis)
                Heligreier (En Mini Titan)
                Bilgreier (Et par stk.)

                Comment


                • #9
                  Oi....

                  Oi, det var da voldsomt....

                  Her sitter hele "konsernet" (TechnoFlight den eldre og den yngre) og leser lettere beskjemmet...

                  Joda, vi prøver vel (som mange andre) å yte vårt beste for kundene. Men så skal det jo også sies at en sak alltid har to sider: Er det hyggelige fjes "på utsiden av disken" (og det er det oftest), så bidrar det selvsagt sterkt til humøret også "på innsiden"....

                  Uansett: Vi takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger!

                  Og hva sier man så?

                  Helt innlysende: Neste - værsågod...! )

                  mvh
                  Magnus og Jørgen Dahl
                  TechnoFlight
                  Jørgen Dahl
                  Innehaver av www.technoflight.no
                  fra 2006 til 2008...

                  Comment


                  • #10
                    bra med positivt

                    Hiver meg på den positive bøgen, mye koseligere en å si negative ting
                    Lars Norberg

                    Comment

                    Working...
                    X