Announcement

Collapse
No announcement yet.

Technoflight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Technoflight

    Jeg må bare få skryte litt av Jørgen og Technoflight.

    Jeg bestilte ett Flightpowerbatteri idag, prisen er så og si den samme som i utlandet, og siden jeg har det travelt, ba jeg om rask utsending.

    Ordren ble bekreftet 1437, og 1444 var pakken på vei!

    7 minutter!!!! (syv)

    Godt jobba Jørgen!
    Hilsen Rune Marcussen

    MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
    JR DSX9

    Fitjar Modellflyklubb
    ---------------------------------------------------------------------------
    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

  • #2
    Originally posted by roadrune View Post
    Jeg må bare få skryte litt av Jørgen og Technoflight.

    Jeg bestilte ett Flightpowerbatteri idag, prisen er så og si den samme som i utlandet, og siden jeg har det travelt, ba jeg om rask utsending.

    Ordren ble bekreftet 1437, og 1444 var pakken på vei!

    7 minutter!!!! (syv)

    Godt jobba Jørgen!
    Ja, du hadde flaks! Du rakk bare såvidt å bestille varene før vi sendte dem....

    Neste gang satser vi på å sende FØR du bestiller....

    mvh
    Jørgen Dahl
    Innehaver av www.technoflight.no
    fra 2006 til 2008...

    Comment


    • #3
      Støtter roadrune her
      Såvidt jeg vet så er det vel kansje bare en butikk i Norge som er omtrent på høyde med Technoflight angående service..
      Mvh
      Bjørn Tore Espevik

      Team Visa...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heliman View Post
        Støtter roadrune her
        Såvidt jeg vet så er det vel kansje bare en butikk i Norge som er omtrent på høyde med Technoflight angående service..
        Syntes nå det er mange bra nettbutikker i Norge jeg. Foreløpig veldig bra miljø og god service fra forhandlere!
        Go Lower! Lower.... To Low!

        Comment


        • #5
          Originally posted by technoflight View Post
          Neste gang satser vi på å sende FØR du bestiller....
          Du vet hva du uoppfordret kan sende oppover til Toten litt utti mai hehe

          Enig i at det finnes mange gode forhandlere i Norge men rett skal være rett - jeg personlig har til gode å oppleve raskere levering og bedre service andre steder... Det betyr ikke at andre ikke er bra og at jeg ikke er veldig fornøyd med de men at enkelte har litt å strekke seg etter sammenlignet med technoflight Slike ting må det være lov til å fremheve da den eneste bivirkningen vil være at andre kanskje strekker seg den siste biten for å komme helt på høyde...

          Vi er heldige i Norge med at miljøet er lite og oversiktlig. De fleste som har drevet med denne hobbyen i noen måneder vet navnene på de fleste butikkene, mfn og rcmarked Det gjør nok at de som velger å bli forhandlere gjør det de kan ut i fra forutsetningene for å blidgjøre kundene så de kommer tilbake flere ganger...
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #6
            Jeg er enig i at norske butikker holder et høyt nivå, men dette til tross har jeg aldri opplevd makan til service og oppfølging som hos Technoflight.

            Comment


            • #7
              Og idag fikk jeg pakke.

              Jeg bøyer meg i støvet.
              Hilsen Rune Marcussen

              MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
              T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
              JR DSX9

              Fitjar Modellflyklubb
              ---------------------------------------------------------------------------
              Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

              Comment


              • #8
                Technoflight er en superbutikk. De svarer til og med på mail på søndager.

                Comment


                • #9
                  Utrulig bra service ja! Prisane hevdar seg absolutt og! Greit nok at det ikkje kan konkurrere med dei billegaste i utlandet, men eg betaler lett et par hundrelappar ekstra for slik service!
                  mvh
                  Åsmund Eikeland

                  - Thunder Tiger Raptor 50 Titan O.S 50SX-Hyper
                  - Align T-Rex 500 ESP
                  - AT-40 O.S 46LA MAX
                  - GAUI 500x Quad flyer

                  -Futaba 9c

                  Fitjar Modellflyklubb

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tahustvedt View Post
                    Technoflight er en superbutikk. De svarer til og med på mail på søndager.
                    Fikk også svar på en forespørsel etter kun kort tid sist søndag kveld, og det er slikt som gjør at jeg med stor sannsynlighet kommer til å handle der når de får inn det jeg trenger.
                    For meg er dette vel så viktig som å handle billigst mulig.

                    Dette er noe et par andre nettbutikker kan merke seg, spesielt de to jeg har sendt forespørsler til for x antall dager/uker siden... uten at de har gitt lyd fra seg..

                    For øvrig er det mange hjelpsomme sjeler ute på netthandelen som gjør sitt beste for å bruke opp lønna mi, og takk for det.
                    Mvh.
                    Øyvind Iversen

                    Comment


                    • #11
                      Technoflight yter en fantastisk service! Det skal dere ha!

                      At de svarer på mail så og si hele uka gjør det hele enda bedre. Selv liker jeg spesielt den søndags-svaringa.
                      Mathias
                      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                      Comment


                      • #12
                        Butikker som yter god service fortjener skryt

                        Hiver meg på denne jeg og. Bestilte batterier fra dem jeg også. Sendte bestillingen lørdagskveld og søndags formiddag fikk jeg bekreftet bestillingen på vei. Tirsdag hadde jeg den her oppe i Narvik. Knallbra . Dette gjør at man kommer tilbake.Men det er også andre som fortjener skryt også. RC Pro på Sortland fortjener også skryt. Der kan jeg få varene etter 3 timer. De hiver de på bussen fra Sortland til Narvik samme dag bare jeg ringer dem på morgenen en stund før bussen drar. Etterhvert har man sett at service og utvalg teller nesten like mye som pris.

                        mvh
                        Kenneth Kåsereff
                        Narvik Modellflyklubb
                        Kenneth Kåsereff

                        I hangaren:

                        Masse seilfly
                        Masse Pattern/F3A
                        Masse depron
                        Haugevis med prosjekter

                        Og alt flyges med JR selvsagt

                        Comment

                        Working...
                        X