If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Hei.
Er det noen som kjenner til denne forhandleren?
Sliter om dagen med såvel tilbakemelding herifra som med kvalitet på leverte varer.
Er det kun jeg som er uheldig her? Har selv lite erfaringer med dem.
Bare handela det en gang, fikk ikke varen og purret. Fikk beskjed om at de ikke hadde den lengre, men kunne skaffe. Etter nok noen uker sendte jeg en ny mail, og sa at jeg ønsket pengene tilbake og kanselerte hele greia... Nok en purring senere fikk jeg pengene tilbake og det var det.
Det er mye enmannsbedrifter der ute, sikkert viktig å huske på nå som det nærmer seg ferietid for mange. Har ingen eraring med denne leverandøren, så dette blir helt generelt, men jeg har lagt merke til at dette ikke er den første posten med lignende tema i det siste.. Leverandører bør selvsagt opplyse om dette, men det er det også mange som har gjort.
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Det må bare bli slik det, og må aksepteres, når vi vil ha billige priser og nullkost.
De få store som satser med høye kostnader sliter fra tid til annen.
Hvorfor? Innlysende. Norge er et bittelite marked med høye kostnader og også høye skatter og avgifter, og det finnes derfor ikke rom for mange store hobbybutikker.
Så dette må vi bare akseptere.
Det må bare nevens at jeg har bare positivt og si om FX-hobby.
Kjøpte meg en addiction derfra, etter 3 dager var den på postkontoret.
Nå nylig har jeg vært litt uheldig med en landing, måtte derfor bestille meg nytt landingsunderstell. Jeg hadde kontakt med han på mail i og med at deler til addiction flyet ikke er lakt ut på nettbutikken enda. Sendte mail til han kl 10 om kvelden. Fikk svar noen minutter senere. Han sa at han skulle sende understelle med posten når han drar. Han dro på ferie noen timer etter at jeg hadde sendt mailen. Vi avtalte at betaling skulle skje etter at han kom hjem fra ferie.
En kompis av meg bestilte en Katana derfra på onsdag, han har fortsatt ikke motatt noe som helst, ei heller svarer de på telefon eller mail. Ifølge websiden har han ferie fra 5/5 til 12/5. At ikke dette er oppdatert engang sier litt spør du meg...
Jeg holder på mitt opprinelige synspunkt, dette virker meget useriøst og jeg hadde vært skeptisk til å handlet derfra akuratt nå.
Kai på FX hobby er en kjempefyr. Har handlet et par ganger han, og har ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Bra service er det også! Hadde kontakt med han på mail senest for et par dager siden.
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Kjøpte noe utstyr fra denne butikken som ikke fungerer helt som det skal.
Etter noen e-poster fram og tilbake fant jeg ut at dette tok for lang tid og spurte om han
ikke hadde et tlf.nr. jeg kunne ringe. Jeg fikk svar om at tlf. holdt på å legges inn og at det sannsynligvis var i orden dagen etter. Dette var den 27/5. Fortsatt er det ikke kommet noen tlf.nr. på deres side som jeg kan se. Ikke helt tilfredsstillende etter min mening.
Flyet har ennå ikke kommet i luften.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment