Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av utenrikes forhandler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefaling av utenrikes forhandler?

    Hei.
    Trenger ASAP tips om utenrikes forhandler av Katana MD fra Page not found – Precision Aerobatics

    Jo, utenrikes. FX-hobby har jeg gitt opp helt etter å ha ventet snart 1 mnd på en forespørsel. Bryr meg ikke om det blir dyrere å få denne sendt, ønsker kun svar på mailer og en ny modell.

    Ser at man kan bestille direkte fra PA, anbefales dette eller fra noen annen?

    På forhånd takk!

    Peter
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK

  • #2
    Originally posted by Propepperell View Post
    Ser at man kan bestille direkte fra PA, anbefales dette eller fra noen annen?
    Dette har jeg prøvd uten hell. Så lenge de har en norsk forhandler så kansellerer PA alle ordre hos seg. Desverre.

    Comment


    • #3
      Da ville jeg tatt den fra Home - El Fly

      God pris og god service!!
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #4
        Noen som er flinke til å skrive Engelsk burde fortalt Precision Aerobatics hva som foregår. Da hadde de kanskje åpnet for privatimport, eller funnet en ny Norsk forhandler.
        Utrolig synd at slike fine modeller ikke har en seriøs importør. (Noe for Elefun ?)

        Propepperell: Du må ta med den nye PA Extra 260 i vurderingen av nytt fly. Den flyr som en drøm og på samme oppsettet som Katana MD.
        Last edited by havard.j; 05-11-08, 20:51.
        EF 60" Edge. Torque.
        EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
        3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
        CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
        Multiplex FunCub XL on floats.
        Jeti DS-16

        Comment


        • #5
          Originally posted by havard.j View Post
          Noen som er flinke til å skrive Engelsk burde fortalt Precision Aerobatics hva som foregår. Da hadde de kanskje åpnet for privatimport, eller funnet en ny Norsk forhandler.
          Utrolig synd at slike fine modeller ikke har en seriøs importør. (Noe for Elefun ?)

          Propepperell: Du må ta med den nye PA Extra 260 i vurderingen av nytt fly. Den flyr som en drøm og på samme oppsettet som Katana MD.
          Som sagt så gjort! Håper på bedre oppfølging fra danmark.

          Dæven den Extra'n ser flott ut - må ha den og!
          Peter
          Peter Rahm
          Siggerud
          Cirrus RCFK

          Comment


          • #6
            Hva er forskjellen på disse flyene i oppførsel, noen som har prøvd dem begge?

            Comment


            • #7
              Ser i en annen tråd at du bestilte fra Danmark. Hvordan blir prisen sammenlignet med den forhenværende? norske forhandleren? Regner med det blir en del toll og moms ved innførsel.
              Trond Nilsen

              Comment


              • #8
                Hei Trond.
                Jeg betalte 1696.- totalt med frakt, men da tok jeg med 1 indoor-leke, CF servohorn og CF spinner! Synes ikke dette virker gæli.
                Slik du sier vil det selvsagt komme litt ekstra her, toll og Norsk mva ville jeg tro. Hvor mye dette blir gidder jeg ikke regne på.
                Er glad for at jeg får god service jeg!

                Peter
                Peter Rahm
                Siggerud
                Cirrus RCFK

                Comment


                • #9
                  Originally posted by havard.j View Post
                  Noen som er flinke til å skrive Engelsk burde fortalt Precision Aerobatics hva som foregår. Da hadde de kanskje åpnet for privatimport, eller funnet en ny Norsk forhandler.
                  Utrolig synd at slike fine modeller ikke har en seriøs importør. (Noe for Elefun ?)

                  Propepperell: Du må ta med den nye PA Extra 260 i vurderingen av nytt fly. Den flyr som en drøm og på samme oppsettet som Katana MD.
                  Da kan vi vel ikke lenger klage. PA har så avgjort skjønt tegninga og nå har vi all mulig tilgang.
                  Haleluja!
                  Siden finnes ikke
                  http://www.technoflight.no/shop/index.php?cPath=54_152

                  Er det ikke fantastisk når markedskreftene får fritt spillrom!

                  Peter
                  Peter Rahm
                  Siggerud
                  Cirrus RCFK

                  Comment

                  Working...
                  X