Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elefun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elefun

    Må bare si jeg blir like imponert av elefun.no hver gang noe bestilles.
    Bestillt halv 11 idag, pakket og sendt 3 timer senere. Er vel på postkontoret imorra eller fredag.
    Prøvd noen andre forhandlere men med den lille tolmodigheten jeg har, så har det meste blitt avbestillt og bestillt på ny hos elefun hver gang.
    Sinnsyk service.

    Mvh Hans
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

  • #2
    Må bare si meg enig med deg der ... men det er flere, blant annet Rcpro bør nevnest. begge disse er Utrolig raske å få sent å levert
    Alf-Reidar Mortensen

    Mine fly
    33% ExtremeFlight Extra 88"3w55xi
    30% yak 54 dl50
    Edge 540 CRRCpro GF45i (Satt i et hjørne)
    PA Ultimate Amr
    MC-24/Hott
    Under Bygging
    Brian Taylor Supermarine Spitfire MkIX 83"
    Midlertidig stopp

    Comment


    • #3
      dere burde prøve hobby-24.no, de er minst like bra som elefun, og så koster frakta 29 kroner uansett Kjempehyggelige folk!!

      PS! de tar telefonen når du ringer, i motsetning til hva elefun gjør.
      dx7

      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
      Løten MFK
      Stay Frosty

      Comment


      • #4
        EleFun er flinke. Det samme er RCpro og TechnoFlight m.f.

        Ble overrasket når jeg tidligere i dag ved en tilfeldighet kom over dette.
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

        Comment


        • #5
          Jeg bestillte fra Elefun på tirsdag kveld, og da jeg kom hjem fra jobb i dag lå pakken i postkassa Det er bra!
          Har også god erfaring med Hobby24 fra tidligere.

          Stefan

          Comment


          • #6
            Må også få nevne Brapris.no og Smallsize.no, de sender også samme dag hvis bestillingen gjøres tidlig nok og når jeg bruker jobbadressen min i Oslo har jeg pakken dagen etter. Brapris har faktisk gratis frakt, mens Smallsize har meget overkommerlige 60 kr uansett.

            Comment


            • #7
              Jeg må iallefall få nevne IMPX, som i alle tilfeller har sendt samme dag som jeg har bestillt, så lenge man bestiller før kl 1500. Og så er mannen (og dama) veldig hyggelige, og kjenner igjen kundene sine når man ringer. Det er gøy.
              Brevpost kommer dagen etter. Raskere kan det ikke bli.
              Knut Erik
              But it flies, so who cares??
              www.torqueroller.com
              Steikje galen
              www.skalamodellflyklubb.no
              www.teamflyingcircus.com

              Comment


              • #8
                pakken lå i postkassen idag
                Da blir det test av T-rex 450 i helga hvis været tillater det
                I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                Comment


                • #9
                  Vil bare nevne at delene som ble bestillt fra rcpro.no kom også dagen etter.
                  Meget bra
                  Så nå er jeg klar for test tur når det slutter og regne om et par mnd.
                  I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Eagle View Post
                    Jeg må iallefall få nevne IMPX, som i alle tilfeller har sendt samme dag som jeg har bestillt, så lenge man bestiller før kl 1500. Og så er mannen (og dama) veldig hyggelige, og kjenner igjen kundene sine når man ringer. Det er gøy.
                    Brevpost kommer dagen etter. Raskere kan det ikke bli.
                    Har ved flere anledninger opplevd at sjappa er stengt grunnet tur på posten.
                    Jeg ser det som noe positivt. Hvis du er i området har du uansett tid til å vente 10 min. til han er tilbake, men å få ting avgårde i tide i posten er viktig for alle som ikke har mulighet til å bare stikke innom. De eneste gangene jeg ikke handler der er hvis de ikke har det, og jeg trenger det med en gang
                    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                    Steinar B Johansen
                    Lillehammer mfk

                    Comment

                    Working...
                    X