Announcement

Collapse
No announcement yet.

Passportnr på Hobbyking?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmm tru ka eg hadde gjort feil de første gangene.. Uansett fikk jeg til i dag og fikk ordren helt gjennom.. Supert..
    Fant ikke ut ka eg hadde gjort feil men for å ha det sagt så er det første gang eg handler der og det blir ikke siste såfremst alt går på en grei måte..

    Takk for alle svar..
    ​​​Kim-Arne

    Comment


    • #17
      Nå har jeg forsøk å bestille noe småtterier fra Hobbyking, og har fått følgende problem. Passkode skulle på, her satte jeg bare fiktive tall og kjørte videre helt til betalingsinnfo. Her ble det stanset av vindows security.(du kan nå bli lurt sier dem) Anbefalt ikke å gå videre. Jeg har forsøkt flere ganger også helt uten passkode. Samme skjer.
      Så plutselig kommer det flere ordrebekreftelser på mail???? Har nå svart på disse, så får vi se. Har ikke fått lagt ut kortopplysninger, så er jo ikke redd for noe egentlig, men skulle jo gjerne hatt disse greiene
      Har bestilt herfra mange ganger før uten noe problem.Skjønner ikke hva som skjer nå.
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tertitten View Post
        Nå har jeg forsøk å bestille noe småtterier fra Hobbyking, og har fått følgende problem. Passkode skulle på, her satte jeg bare fiktive tall og kjørte videre helt til betalingsinnfo. Her ble det stanset av vindows security.(du kan nå bli lurt sier dem) Anbefalt ikke å gå videre. Jeg har forsøkt flere ganger også helt uten passkode. Samme skjer.
        Så plutselig kommer det flere ordrebekreftelser på mail???? Har nå svart på disse, så får vi se. Har ikke fått lagt ut kortopplysninger, så er jo ikke redd for noe egentlig, men skulle jo gjerne hatt disse greiene
        Har bestilt herfra mange ganger før uten noe problem.Skjønner ikke hva som skjer nå.
        Hvis du ikke bestiller fra lageret i Tyskland så fyller du IKKE inn noe i "passport Number" feltet!

        Sjekk om ordrebekreftelsene står i "Pending" - regner med at de har mottatt ordren men du har ikke fått betalt den siden du ble avbrutt av Windows og høyst sannsynlig ikke kom inn i PayPal delen...

        Hvis den ligger å venter på betaling så går du bare inn i "Manual Payment" å betaler den der
        Last edited by Quadrocopter; 18-01-11, 10:39.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Tertitten View Post
          ....... Her ble det stanset av vindows security.(du kan nå bli lurt sier dem) Anbefalt ikke å gå videre............ Har ikke fått lagt ut kortopplysninger, så er jo ikke redd for noe egentlig, men skulle jo gjerne hatt disse greiene
          Har bestilt herfra mange ganger før uten noe problem.Skjønner ikke hva som skjer nå.
          Jeg syns det er veldig greit å bruke PayPal, fikk tilbake pengene fra et kjøp via QXL som aldri ble levert så det funker meget bra.
          -63.
          Graupner MC
          JR
          Multiplex
          Turnigy.
          Fly, alt for mange.

          Comment


          • #20
            Originally posted by per.oines View Post
            Jeg syns det er veldig greit å bruke PayPal, fikk tilbake pengene fra et kjøp via QXL som aldri ble levert så det funker meget bra.
            Har aldri brukt Paypal hos dem tidligere Gidder ikke prøve mer nå før jeg får tilbakemelding fra dem. Må jo få slettet de ordrene som ligger inne nå før jeg prøver igjen.
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #21
              Originally posted by Tertitten View Post
              Har aldri brukt Paypal hos dem tidligere Gidder ikke prøve mer nå før jeg får tilbakemelding fra dem. Må jo få slettet de ordrene som ligger inne nå før jeg prøver igjen.
              Ta også betal den ene ordren med paypal, så får de den så kan du heller be de fjerne den andre. Paypal er genialt når webshopene har det integrert i nettbutikken sin. Anbefaler å bruke det, de har god kundeservice om noe skulle bli feil også
              Lars Norberg

              Comment


              • #22
                så tungvinnt UH er lblitt da, før var det 100000 artikler på lager, og det var bare å trykke på kjøp knappen, no har dem ikke inne, også det du finner inntresant, får du ikke kjøpe :S merkeligt

                Comment


                • #23
                  Da fikk jeg slettet alle ordrene, var jo egentlig enkelt gikk inn på min kto. og slettet der.
                  Prøver igjen litt senere i kveld.
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment

                  Working...
                  X