Announcement

Collapse
No announcement yet.

Positiv erfaring med Throttlestore :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Positiv erfaring med Throttlestore :-)

    Vart du skræmt no?
    Jeg kjøpte en computerlader av den typen som har fått mye godord på div forum,
    satte den i drift men skrekk og gru etter et par dager kom det et smell, med påfølgende
    spraking og fresing, og en sur eim av brendt elektronikk spredde seg i rommet.
    Ja ja, shit happends, men det er en skikkelig wakeup call på det å ikke gå fra ladere
    og batterier under lading. Nok om det.

    Jeg la inn en henvendelse på websiden til Throttlestore og det tok ikke lange tida
    før Hans Petter svarte med en adresse hvor den ødelagte skulle sendes inn og
    med løfte om at en ny var på vei. Rask og god service.

    Prøv det med HobbyKing

    kan vel si at jeg er glad for at jeg handla med norsk forhandler




  • #2
    Originally posted by telecaster View Post
    Vart du skræmt no?
    Jeg kjøpte en computerlader av den typen som har fått mye godord på div forum,
    satte den i drift men skrekk og gru etter et par dager kom det et smell, med påfølgende
    spraking og fresing, og en sur eim av brendt elektronikk spredde seg i rommet.
    Ja ja, shit happends, men det er en skikkelig wakeup call på det å ikke gå fra ladere
    og batterier under lading. Nok om det.

    Jeg la inn en henvendelse på websiden til Throttlestore og det tok ikke lange tida
    før Hans Petter svarte med en adresse hvor den ødelagte skulle sendes inn og
    med løfte om at en ny var på vei. Rask og god service.

    Prøv det med HobbyKing

    kan vel si at jeg er glad for at jeg handla med norsk forhandler

    Jeg har lignende erfaring! Kjøpte en slik quadrolader som klikka og fikk bytta den i 2x200watts lader istedetfor. Det var overhodet ingen problem så kundeservicen deres er meget bra

    Comment


    • #3
      strømmforsyninga mi tok kvelden her forleden.Etter en henvendelse på websiden deres, ramla en ny en ned i postkassa mi i dag flott service
      med hilsen Arvid

      Comment

      Working...
      X