Announcement

Collapse
No announcement yet.

TS Julekalender 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TS Julekalender 2011

    Er det noen som har prøvd denne?
    Julekalender 2011 - Gode tilbud på radiostyrt hobby - ThrottleStore.Com
    Her skjer det ikke noe når jeg klikker på kalenderen.

  • #2
    Hos meg under luke 1 popper det opp et skikkelig hårete helikopter som man kan vinne. Jeg deltar og kommer neppe til å sove mye før trekningen 11. desember.
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #3
      Funker hos meg, bruker Chrome.

      Comment


      • #4
        Greit nok at man kan vinne helikopter, men prisen for å være med, er at du oppgir dine venners mailadresse til TS! Lurt, så får TS utvidet sitt kunderegister. Jeg oppgir aldri mine venners mailadresse til andre. Så får jeg heller ofre helikopteret
        Flisespikkeri er gøy!
        Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
        Dyrøy MFK
        ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
        http://rolv.info

        Comment


        • #5
          Man kan sikkert spørre vennene sine først om det er greit.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kyrre View Post
            Man kan sikkert spørre vennene sine først om det er greit.
            Jaja, om du har lyst til å maile rundt til dine venner og være sekretær for og promotere TS så de kan få flere på maillista si, så versågod.
            Nå ser jeg fram til en laaaang hat-tråd om TS, er det ikke gøy? Stå på guta
            Flisespikkeri er gøy!
            Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
            Dyrøy MFK
            ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
            http://rolv.info

            Comment


            • #7
              Nå ser jeg fram til en laaaang hat-tråd om TS, er det ikke gøy? Stå på guta
              Nå var det på ingen måte det som var hansikten da jeg startet denne tråden. Undret meg bare over at ingenting skjedde når jeg klikket på kalenderen. Har forsøkt pånytt nå og da kom helikoptret opp.
              Så får nå vær enkelt vurdere om de vil være med på konkuransen.

              Comment


              • #8
                He he... har ikke de fleste flere egne mail adr. Noen til viktige ting og noen til junk-mail med aliaser.. Så de får vel ikke så mange nye på listene sine.
                Vidar

                Div.

                Comment


                • #9
                  Det spiller jo ingen rolle, for de kan ikke bruke epostadressene til noen verdens ting. Det er ikke tillatt å sende markedsføringshenvendelser til folk som ikke har bedt om det selv. Men det kunne jo være interessant å vite hva TS faktisk gjør med disse epostadressene.

                  Se her, paragraf 15: LOV 2009-01-09 nr 02: Lov om kontroll med markedsfring og avtalevilkr mv. (markedsfringsloven)

                  For øvrig kunne det være moro å vinne et sånt helikopter helt gratis. Jeg tror det er mye moro for penga
                  Kristian Westgård
                  Nittedal

                  Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                  Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                  — Neil Armstrong

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by lupus49 View Post
                    Greit nok at man kan vinne helikopter, men prisen for å være med, er at du oppgir dine venners mailadresse til TS! Lurt, så får TS utvidet sitt kunderegister. Jeg oppgir aldri mine venners mailadresse til andre. Så får jeg heller ofre helikopteret
                    Du har sikkert noen uvenner du kan glede med litt TS reklame. Eller hva med det lokale NAV? Osv...
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment

                    Working...
                    X