Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liten opptaker til og ha i fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Liten opptaker til og ha i fly

    Er det noen som hvet om en butikk som selger en liten film opptakker som det går an og få plass til i et lite modellfly.

    Er det noen som hvet hvor jeg får kjøpt et lite film kamere til og ha i fly.

    På forhånd tusen takk for svar.

  • #2
    FlyCamOne feks.:

    404 Not Found

    Comment


    • #3
      ønsker og ha kamera og opptakker hver for seg. Med ledning fra kamera til opptaker.

      Comment


      • #4
        Originally posted by kurti View Post
        Er det noen som hvet om en butikk som selger en liten film opptakker som det går an og få plass til i et lite modellfly.

        Er det noen som hvet hvor jeg får kjøpt et lite film kamere til og ha i fly.

        På forhånd tusen takk for svar.

        ...
        ønsker og ha kamera og opptakker hver for seg. Med ledning fra kamera til opptaker.
        Jeg vil tro at kameraer som tar opp på film blir litt for stort for bruk i RC fly. Selv med lagring på videobånd blir det stort og tungt.

        Hva med lagring av video/lyd på minnekort? Lett og (støt-)sikkert (uten bevegelige deler).

        FlyCamOne er vel som nevnt et godt utgangspunkt her. Det går kanskje an å løsne kameraet fra resten av modulen, for så å klippe over eksisterende ledninger og lodde på lengre ledninger mellom kameraet og resten av utstyret. Siden man kan bevege kameraet i forhold til resten av opptakeren vil jeg tro det er kurant å skille kameraet fra resten av utstyret.

        Comment


        • #5
          Tenker på en minnekort basert opptakker. Men jeg ønsker et bedre kamera en FlyCamOne.
          Har troligt funnet kameraet. Men mangler en liten opptakker til og ha i flyet.
          eller en god sender til opptaker på bakken.
          på forhånd tusen takk for svar.

          Comment


          • #6
            Hvorfor ikke kjøpe et billig lommekamera? Jeg bruker et olympus FE 170 til rundt tusenlappen. På et 512MB kort filmer jeg innpå 30 min.


            Mvh. Rein Lepson
            mine fly;
            Noen kommer
            noen går.

            Comment

            Working...
            X