Gjorde et google søk, men ble ikke særlig klok på annet enn at det er mulig. Er det noen her som har noen konkret erfaring eller tips? Jeg liker å filme med hodesele mens jeg flyr, men uten zoom blir flyet fort veldig lite på filmen. Det er alltså snakk om første utgaven av Go Pro.
Unconfigured Ad
Collapse
Zoom tl Go Pro (1)
Collapse
X
-
Denne kanskje?
Koster litt, men det ser ut som om det funker bra, får god omtale:
Not too long ago John Hess from FilmmakerIQ shared a few videos about replacing the lens on your GoPro camera. Now he's made a new video showing how he's installed a brand new varifocal zooms lens in his GoPro which actually acts as a macro lens. With all of the new action or POV cameras announced recently, like those from Sony and JVC, it will be interesting to see if those cameras will be as moddable as the GoPro cameras have proven to be. Check out the video embedded below. -
Jeg har en annen rage cam linse på en H2. Det var ikke så vanskelig å bytte linse som mange skal ha det til, men det tok tid å få korrekt fokus. Jeg hadde ikke giddet å bruke så mye penger på en linse til H1, men heller kjøpt meg et annet kamera...Anders Eiebakke90078513Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment