Unconfigured Ad

Collapse

Møt opp ! -> Sola Airshow 2-3 juni

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • affa
    Administrator
    • Jul 2002
    • 5878

Møt opp ! -> Sola Airshow 2-3 juni

Tror det blir ett forrykende show på Sola den 2 og 3. juni. Endel kjente team kommer, og det vil blir mer eller mindre fullt program fra 09:00 til 17:30 på kvelden. Jeg skal fly dit med Harvarden LN-TEX og blir der fra fredag ettermiddag og ut til søndag ettermiddag.

Det ryktes også at mitt eget selskap stiller opp med Boeing 737 og også en Extra 300 i Norwegian farger med polsk high-class pilot. Jeg antar at Sjefsflyger Sigfried Hærnes skal fly oppvisningen med 737 om det er kapasitet i flåten og som gammel Starfighterpilot så vet han hvordan ett display skal flys

Antar at det er flere flyinterresserte her inne og at jeg treffer noen av dere over der !

• 499

Jeg kommer...
    Var du på Notodden i fjor ifbm Kongsberg FK sitt 50års jubileum? Det var to Harvarder der da som fløy passturer.
    ----------------
    Haldor
    ~~ If this is torture chain me to the wall ~~

Comment

• affa
      Administrator
      • Jul 2002
      • 5878

Nei, det var nok Joakim Kobro som var der med vår Harvard. Er ikke sikker på om det blir flere slike rundtur treff i år? Men vi kommer om folk har lyst.
      Vi var i Hønefoss hos jet-gutta der og fløy endel rundturer og synes det alltid er hyggelig å være med på slikt.

Litt OT, men Harvarden vil være på Notodden nå på lørdag ettermiddag og hele søndag å fly rundturer i forbindelse med at Cessna har ett arrangement der oppe.

Velkommen !
      Last edited by affa; 21-05-07, 09:06.

Comment

• jarud
        • Mar 2004
        • 213

La opp noen bilder fra Sola Airshow her
        -Jan Erik Arud

Comment

Working...