Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Artig var det vel uansett Husker det var litt av en opplevelse og se den fly display i Paris i sommer, gjorde ting jeg ikke trodde var mulig med et fly av den størrelsen!
Husker at Boeing 777-300ER hadde planlagt å lande i Bodø for refuel da den skulle få sertifiseringen sin. Den hadde visst flydd fra en plass i Canada til Bodø på en motor Den fikk derimot aldri landet, husker ikke hvorfor. 777en kom på final men avbrøt og fløy fra Bodø til en plass i sør i Europa tror jeg, så jeg fikk aldri sett den på bakken, men det var tøft å se den i luften!
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Man ser ikke landingen på den filmen noe særlig godt, de siste metrene detter den på en måte i bakken...men tror det er slik denne maskinen vanligvis lander, det er ihvertfall slik jeg har sett på alle andre filmer av maskinen. Synd de som filmet ikke kunne fokusere skikkelig hehe...
Dette gjelder også forøvrig mindre fly. Vi får stadige formaninger om mindre flare og mer firm landings. (men det sårer jo alle piloters sjel.......)
Så et program på Discovery mener jeg det var, om at flaring gir litt kortere bremsetid, så bremser og dekk får svi av den grunn at det må bremses hardere... (Penger før komfort vett dykk, vi flyr jo på slike billigbilletter om dagen, så de som er med på leken får tåle steken )
Dog er A380 et smykke !
Ønsker dere en god dag på feltet !
Birger Mork
Mine besittelser :
Flygreier (Massevis)
Heligreier (En Mini Titan)
Bilgreier (Et par stk.)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment