Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Var en tur på Mølen i Larvik kommune for å ta noen vakre naturbilder. Da vi var der hørte jeg noe som jeg kunne banne på var en flymotor, og riktig nok kom det et fly stigende over treene like etterpå. De jeg så var en J-3 Cub, Super Cub og en Cessna 172. Super Cuben tok en low-pass, synd jeg ikke fikk tatt bilde Noen andre som har vært i nærheten som har sett noe til aktivitet der?
Tipper nok det var Grenland Flyklubb gjengen som var på visitt på gården til min bestefar og onkel. Pleier å lande der på 260 meter, sette seg i lysthuset å drikke kaffe å juge litt.
Stripen ligger på Skinnerø gård som ligger svært nær Mølen. Innflyging fra sjøen og mot land med rimelig god upslope for landing og utforbakke for avgang.
Ja, og de er stadig der sammen med diverse andre fly, både C150, C182, C185 og C206. Hender ett og annet microfly. Samt Skauen i sin nå ex-Slingsby
Og var det en C172 du så eller en C182 (LN-HIH ?)
Og ja, du så de nok lavt, har HØYDESKREKK hele gjengen
Last edited by affa; 02-01-08, 22:50.
Reason: Tillegg
Var nok en 172 med tanke på motoren. Tar jeg ikke helt feil har 182 6-sylindret (?) Takker for svar, da var den saken oppklart Utrolig tøft å se supercuben komme 10 meter over stein(stranda) der på full motor.
Ja det var meg ja Hvem er det som spør? elektroglideren fløy ikke så bra den dagen. Vind + tyngde (den veier en del) + litt fremtung = Vanlig el-fly. Ingen tid til å sveve rundt før den er nede igjen. Må se å få flyttet batteriet lengre bak, men der er den lille spektrum mottakeren. Plassmangel ja, men holder ut
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment