Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fullsize aerobatics - hvor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fullsize aerobatics - hvor?

    Hallo.

    Jeg har veldig lyst til å kjenne på kreftene som rår under en runde med aerobatics i et fullsize fly.
    I og med jeg ikke kan fly selv leter jeg etter steder hvor jeg kan betale for å få en runde blandt skyene.
    Så langt har jeg funnet Nedre romerike flyklubb. Er det noen av dere her inne som vet om flere steder man kan få sitte på en tur?.

    Håper noen kan komme med noen forslag. Seilfly kan også være aktuelt.

    Presisering: Holder til i Oslo
    Last edited by pkasnes; 13-02-08, 22:03. Reason: Presisering
    Pål Kasnes

  • #2
    Div

    Sjekk ut Eggemoen ved Hønefoss og Geiteryggen ved Skien - om du pirker litt i disse to skal du kunne få sjekket ut alt fra jet til seilfly.

    Comment


    • #3
      Ta deg en prat med en av disse to karene her

      http://www.yaknorway.com/
      Thomas Molnes
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Hei

        Ta kontakt med Nedre Romerike flyklubb. De har et veldig aktivt akromiljø og har opplegg med introturer. du finner telefonnr osv på Nedre Romerike Flyklubb | Norges største flyklubb!.

        Gled deg

        mvh
        Odd Johnny
        www.modellflybutikken.no

        Comment


        • #5
          Kan absolutt anbefale Geiteryggen i Skien. Var oppe med Terje Traaholt i hans Yak og det kan anbefales på det varmeste. Ikke gærn pris heller. Hvis ønskelig tror jeg også du kan få kjenne på g-kreftene i en L-29. Morsommere blir det ikke med buksene på

          Sjekk link: Eastern Warbirds of Norway
          Geir


          3D plane - 1D brain

          Comment


          • #6
            Hvis det skulle bli seilflytur så er vel det nærmeste Hokksund (www.dfk.no is parked) og Notodden (SANDEFJORD SEILFLYKLUBB / NOTODDEN SEILFLYSENTER / Oslo Seilflyklubb)

            Pris for akrotur pleier å være ca 1500kr men kan variere noe.
            ----------------
            Haldor
            ~~ If this is torture chain me to the wall ~~

            Comment


            • #7
              Jeg har sitti på med seilfly på Eggemoen. Og ahn fly ganske så heftig for en som ikke er vant til det.

              Og det kosta vel 800 kr tror jeg. Det er et par år siden

              Comment

              Working...
              X