Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kanskje Blue Angels hadde oppvisning for båtfolket.
Dette innslaget kunne vært pauseinnslag under neste Scandinavian Grand Prix båtres i Oslo. Så tenker jeg motstanderne av båtracet får eplemosten i halsen
Det er fra Fleet Week i San Francisco i oktober 2007.
Fleet er jo da for Navy og ikke kara fra Monte Bello i plastbaljene lol..
Men de som var der fikk vel skyllt bihulene ja
I den siste videoen roterer Mig-29en under avgang og så trykkes den ned mot bakken igjen. Var det en feil ved styreflatene mon tro som forårsaket dette? Litt rart hvis understellet trykkes sammen under rotasjon, for så å klemme flyet ned mot bakken. Skulle tro stasen ville ta av hvis den hadde flyhastighet.
I den siste videoen roterer Mig-29en under avgang og så trykkes den ned mot bakken igjen. Var det en feil ved styreflatene mon tro som forårsaket dette? Litt rart hvis understellet trykkes sammen under rotasjon, for så å klemme flyet ned mot bakken. Skulle tro stasen ville ta av hvis den hadde flyhastighet.
Jeg er langt ifra noen ekspert, men for meg ser det ut som om han rett og slett tar inn hjula for tidlig. At han ikke har løft nok når han tar de inn, sånn at den bare synker ned i bakken igjen.
Jeg er langt ifra noen ekspert, men for meg ser det ut som om han rett og slett tar inn hjula for tidlig. At han ikke har løft nok når han tar de inn, sånn at den bare synker ned i bakken igjen.
Det er værtfall hva jeg tror.
Enig med deg. Han var nok litt for ivrig med å komme i gang. Tenk å ikke vente til man er i lufta før man flipper understellsbryteren da!
Det er værtfall hva jeg tror.
Hhmmmm.... Neppe tror jeg.
Jeg hadde blitt veldig forundret om denne maskinen ikke har WOW bryter.(Weight On Wheels)
Som rett og slett gjør det umulig for oss klønete piloter og trekke inn landing gear når vekten er på hjulene
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment