Unconfigured Ad
Collapse
Lite gjennomtenkt flyshow
Collapse
X
-
Lite gjennomtenkt flyshow
Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comTags: None -
Det kan se ut som om han kræsjer med en en båt, for flyet er ikke nedi vannet når det smeller. Tror neppe han våkna fra den smellen.Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Står noe i kommentarene under om at han overlevde. For meg ser det ut som han ufrivillig går en rundt for mye i spinnen sin, og dermed kommer ut for lavt. De gutta der flyr aldri mer spesielt mye marginer, så det er ikke rom for en ekstra runde....
Slik som på dette bildet som jeg tok på RedBull AirRace i Budapest:
Skal ikke mye til der, og hastigheten er SINNSYK....Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
svensk modellpilot
Hei gutter...så for en tid siden en ustyrlig morsom snutt (ant. på youtube) om to svensker som snakker värmlandskengelsk og flyr rokken gjennom vannspredern (illuderer fossestunt) og avslutter snutten ved å feilberegne landingshastighet og parkerer rokken i hyllene i vedskjulet.
Er det noen som har adressen???
IvernSkal søke om uføretrygd...limt sammen alle fingertuppa...Comment
-
Hei gutter...så for en tid siden en ustyrlig morsom snutt (ant. på youtube) om to svensker som snakker värmlandskengelsk og flyr rokken gjennom vannspredern (illuderer fossestunt) og avslutter snutten ved å feilberegne landingshastighet og parkerer rokken i hyllene i vedskjulet.
Er det noen som har adressen???
Ivern
Jeg kommer ikke inn på youtube her fra jobb så jeg kan ikke spore den opp for deg herfra....Bare flygreier: )Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment