Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radiostyrt fly på Hamar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Radiostyrt fly på Hamar?

    Lurer på om det er noen her inne som fly radiostyrt fly i Hamarområdet?
    Undertegnede er interessert i å komme i kontakt med andre som flyr mer eller mindre uorganisert på jorder, idrettsplasser ol i Hamar-området.... Jeg er nybegynner selv og hadde syntes det hadde vært gøy å møtes og fly sammen med noen her i området.

    Svar her da vel eller send meg en pm.

    OnFire
    Last edited by OnFire; 14-10-08, 13:38.

  • #2
    Det høres litt ut som at du tror alle som flyr i klubb er kjempeflinke piloter som har grått skjegg og flyr digre dyre fly... Du finner nok likesinnede som deg i en klubb også
    Det er vel en del i Hamarområdet som fly vil jeg tro
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #3
      Hei "Onfire"

      Ja, her på Hamar er det jo full aktivitet. Det er jo en meget fin flystripe på Gaalaas (nedenfor Olerud) som vi pleier å fly på. Det er jo bare å komme bort å fly for å se hvordan det er der, ta en prat med gutta der (selv om noen kanskje kan virke litt som "innbarka hedmarkinger") :P

      Det er godt miljø i klubben, og der flys alt fra proffe F3A utøvere til Brio-lekefly piloter

      Ellers har jeg lagt merke til en flystripe på ingeberg/ridabu, men denne vet jeg ikke noe særlig om,, tror kanskje det er noe privat..

      Uansett, ta kontakt med undertegnende på PM så får vi fikse noe flyging !
      All you need is love

      Comment


      • #4
        Som "esmel" og "Ruduz" sier, ingen fare å ta kontakt med en lokal flyklubb. Der finner du alltid flinke karer med dyrt utstyr som er ille flinke til å fly, men likeledes nybegynnere som har helt basic utstyr som har det like morsomt.

        Det værste man blir utsatt for er inspirasjon til og fortsette og avansere

        Hva er det du flyr med for å spørre om det ?
        Last edited by TheBirg; 14-10-08, 21:56.
        Ønsker dere en god dag på feltet !
        Birger Mork

        Mine besittelser :
        Flygreier (Massevis)
        Heligreier (En Mini Titan)
        Bilgreier (Et par stk.)

        Comment


        • #5
          Som Ruduz seir er det mye flyging i hamar området, men de flest holder til på Gaalås, der flyr vi det meste som er å fly av rc, seil, motor og helikopter. Her er en link til klubben som har stripa. http://www.lotenmfk.no/main/news_forside.asp og det er bare å komme å se og prøve å flyge.
          Tor Midtlund

          Comment

          Working...
          X