Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellflyklubb i Kristiansund ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellflyklubb i Kristiansund ?

    Har nylig flyttet tilbake til kristiansund etter maange år på Østlandet . Var en tur på stripa på Frei ifjor og titta men da så den helt forlatt ut med halvmeter høyt gress . Eksisterer klubben fortsatt ?
    Falcon
    -------------------------------------------
    Morten Rolfsen
    Kristiansund

    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
    -------------------------------------------

  • #2
    Aktivitet i Kristiansund

    Hei.

    Vet ikke om det er så veldig stor aktivitet her i byen, men jeg holder nå på og pusle litt etter noen års pause. Har det siste året holdt på med litt seilfly sammen med folk fra Molde uti Bud. Av og til uti Vadsteinsvika. Holder på med en Yak nå så det blir vel litt motorfly utpå nyåret. Håper det kan bli litt aktivitet etter hvert.

    Mvh
    ToreG

    Comment


    • #3
      Originally posted by Falcon View Post
      Har nylig flyttet tilbake til kristiansund etter maange år på Østlandet . Var en tur på stripa på Frei ifjor og titta men da så den helt forlatt ut med halvmeter høyt gress . Eksisterer klubben fortsatt ?
      Her i surnadal kan du komme å fly ,vi har en strippe mitt i bygda på 115x10 gress.
      Selfølgelig er det snø nå men om sommeren er det en del aktivitet.
      Det kommer folk både fra hemne,ertvågøya og fannrem å flyr her ,meget åpen og fin stripe!
      Mvh Geir Mogstad
      ---------------------------------------
      slapp av det kommer helt sikkert ned!

      Comment


      • #4
        Lite aktivitet her i byen ser det ut som ja . Har selv ikke flydd med fuel "morro " siden 17 mai i fjor . Men jeg har ikke kvitta meg med utstyret flyene /heliene denne gangen og har planer om og få flydd til våren igjen . Vadsteinsvika sier du har kjøpt meg hus her jeg nå og blei veldig intressert i hvor dere flyr hen . Kommer nok til og kjøpe meg et elektro fly og fise rundt med her ute . Tror ikke naboene ville satt så stor pris på om en 90 size showtime hadde flaksa runt her ute selv om vi bor landlig .
        Falcon
        -------------------------------------------
        Morten Rolfsen
        Kristiansund

        Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
        -------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Originally posted by extracap View Post
          Her i surnadal kan du komme å fly ,vi har en strippe mitt i bygda på 115x10 gress.
          Selfølgelig er det snø nå men om sommeren er det en del aktivitet.
          Det kommer folk både fra hemne,ertvågøya og fannrem å flyr her ,meget åpen og fin stripe!

          Takker for tilbudet . Skal ikke se bortifra at jeg kommer en tur med Showtimen i sommer
          Falcon
          -------------------------------------------
          Morten Rolfsen
          Kristiansund

          Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
          -------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Ikke før til våren jøss, drar vel igang i januar tenker jeg. Da skal vi forske litt på seilfly slep, er det yak`en skal brukes til. Ja har flydd litt hang i Vadsteinsvika det som vender vest, fin landing og ikke så langt å gå. Ellers så er det litt seilfly aktivitet uti Bud og på farstad, er en liten gjeng som holder på. Du bør skaffe deg seilfly, var på frei og sjekka stripa i dag. Tror ikke jeg vil bruke yak`en der. Drar nok til Aukra eller søker audiens i Surna eller Sunndal. Men satser ihvertfall på å komme igang så smått i løpet av Januar.

            Tore G.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ToreG View Post
              Ikke før til våren jøss, drar vel igang i januar tenker jeg. Da skal vi forske litt på seilfly slep, er det yak`en skal brukes til. Ja har flydd litt hang i Vadsteinsvika det som vender vest, fin landing og ikke så langt å gå. Ellers så er det litt seilfly aktivitet uti Bud og på farstad, er en liten gjeng som holder på. Du bør skaffe deg seilfly, var på frei og sjekka stripa i dag. Tror ikke jeg vil bruke yak`en der. Drar nok til Aukra eller søker audiens i Surna eller Sunndal. Men satser ihvertfall på å komme igang så smått i løpet av Januar.

              Tore G.
              Huset trenger tiden min så det blir vel på vårparten engang
              Har et seilfly ståene som venter på "maiden" Fikk aldri flydd det da det ikke har krok i nesa og ganske langt til et bra hang der jeg bodde før . Men klart til dyst er det .
              Falcon
              -------------------------------------------
              Morten Rolfsen
              Kristiansund

              Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
              -------------------------------------------

              Comment

              Working...
              X