Announcement

Collapse
No announcement yet.

modellfly Egersund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • modellfly Egersund

    Jeg skal flytte fra Stavanger til Egersund. Jeg har hørt rykter om at det finnes en modellflyklub i Egersund ved navn Strato modellflyklubb.
    JEg kan ikke finne noe webside eller kontakt person til denne klubben så jeg lurer på om den er aviklet?
    så hvis det er noen her på forumet som sitter inne med litt info om denne klubben, så er jeg takknemmlig for dette.
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

  • #2
    Klarte ikke å finne en klubb med det navnet. Men du kan jo se her for de offisielle modellfly klubbene i Norge(de som er medlem av NLF): http://www.modellfly.info/Klubber/KlubberNorge.asp

    I tillegg fant eg denne siden: 404 Not Found
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Det er ingen NLF-klubb i Egersund. Om Strato er "i live" vet jeg ikke, men "nomore" ga deg jo noen tips.

      Skulle det være noen i Egersund som vet noe, måtte det være Thor Øgrey hos Øgrey Hobby- Også en brukbar hobbyforretning med godt utvalg.
      Mvh Terje Martinsen
      leder Modellflyseksjonen/NLF
      www.modellfly.info

      Comment


      • #4
        Tjaaah og joda..

        Originally posted by tema95 View Post
        Det er ingen NLF-klubb i Egersund. Om Strato er "i live" vet jeg ikke, men "nomore" ga deg jo noen tips.

        Skulle det være noen i Egersund som vet noe, måtte det være Thor Øgrey hos Øgrey Hobby- Også en brukbar hobbyforretning med godt utvalg.

        I følge min kontakt i Egersund eksisterer Strato i beste velgående,
        men har - DESVERRE - valgt og stå uten for NLF.

        For dem som skal ha flytte- til eller ha arbeidsforhold til fajansebyen
        anbefales Terje's råd!


        Mvh Einar - løs i både det ene og det andre...

        Comment


        • #5
          Strato Modellflyklubb.

          For de av dere som ønsker og bli medlem i Strato Modellflyklubb i Egersund er det bare og ta kontakt med meg på:

          rogstad.sveinung@gmail.com

          Vi er 25 medlemmer og det er Flykvelder hver tirsdag gjennom hele sommerhalvåret på et stort åpent jorde uten naboer,
          Flystripa kan selvfølgelig brukes alle dager.

          Stripa er dekket av kortklippet gress som i sesongen blir vedlikeholdt ukentlig

          Mvh Sveinung Rogstad
          Forman
          Strato Modellflyklubb
          Last edited by mindhunter; 15-03-10, 23:27. Reason: Lagt til info
          Sveinung Rogstad
          1989

          Comment


          • #6
            Hvor i Tengesdal er det dere flyr. Blir jo ganske mange turer til Bjerkreinm i laksesesongen........ og det kunne jo vært artig og vært en tur innom og hilst på, en dag laksen ikke biter.......

            Comment


            • #7
              Originally posted by grønnskolling View Post
              Hvor i Tengesdal er det dere flyr. Blir jo ganske mange turer til Bjerkreinm i laksesesongen........ og det kunne jo vært artig og vært en tur innom og hilst på, en dag laksen ikke biter.......
              Bare å komme=)

              http://maps.google.no/maps?f=q&sourc...09692&t=h&z=13
              Sveinung Rogstad
              1989

              Comment


              • #8
                Hei og takk for det. Dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer en tur innom når laksefisket går litt tregt utover sommeren.

                Comment

                Working...
                X