Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rimelig klubb........?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimelig klubb........?

    Er du en av dem som i disse dager har mottatt giroblankett fra NAK/NLF i posten, og hvor sluttsummen (forbund + klubb) er i høyeste laget?
    Bor du i tillegg så langt fra din "lokale" klubb, - at du ikke er bruker av klubbanlegg eller på annen måte deltar aktivt i klubbmiljøet?
    Da har jeg ett alternativ: Ryfylke Modellfly Klubb (RMFK).
    Vi fikk nylig avslag på vår første søknad om opptak i NAK/NLF grunnet for få registrerte medlemmer. Vi mangler pr. dags dato 3 - 4 medlemmer før vi har de foreskrevne 15 medllemmene som kreves.
    Klubbkontigenten vår er fastsatt til kr. 20,- (noen billigere?)
    Her har du altså mulighet til å stå som fullverdig medlem av modellflyseksjonen i NAK/NLF for kun kr.20 + forbundsavgift(senior kr. 455,-)
    Interesserte kan registrere seg her: Ryfylke Modellflyklubb – Medlem av Norges Luftsportforbund
    V.h.

    Arvid Vastveit
    http://www.strand-mfk.org

  • #2
    Originally posted by Vassi
    Er du en av dem som i disse dager har mottatt giroblankett fra NAK/NLF i posten, og hvor sluttsummen (forbund + klubb) er i høyeste laget?
    Bor du i tillegg så langt fra din "lokale" klubb, - at du ikke er bruker av klubbanlegg eller på annen måte deltar aktivt i klubbmiljøet?
    Da har jeg ett alternativ: Ryfylke Modellfly Klubb (RMFK).
    Vi fikk nylig avslag på vår første søknad om opptak i NAK/NLF grunnet for få registrerte medlemmer. Vi mangler pr. dags dato 3 - 4 medlemmer før vi har de foreskrevne 15 medllemmene som kreves.
    Klubbkontigenten vår er fastsatt til kr. 20,- (noen billigere?)
    Her har du altså mulighet til å stå som fullverdig medlem av modellflyseksjonen i NAK/NLF for kun kr.20 + forbundsavgift(senior kr. 455,-)
    Interesserte kan registrere seg her: Ryfylke Modellflyklubb – Medlem av Norges Luftsportforbund
    Hei, dette var da ille å høre! Men nå er det jo en gang slik at NIF anbefaler 12-15 medlemmer, men jeg synes jo at idrettskretsene bør håndheve dette med fornuft. Bare så det er sagt, så er det ikke NLF/NAK som behandler opptak (og har gitt avslaget), det er de fylkesinndelte idrettskretsene.
    Jeg melder meg herved (skal også registerere meg på siden deres), og står som sidemedlem i RMFK. Da er det en mindre i restanse.
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

    Comment


    • #3
      Min innmeldelse er sendt.
      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk

      Dæ går litt mindre lim nå.

      Comment


      • #4
        Min innmelding er sendt.

        Comment


        • #5
          Det er min også

          Christian Melgaard

          Comment


          • #6
            Fant liksom ingen "send inn" knapp jeg, eneste som står der når jeg har fyllt det ut er "webmaster"
            Geir Amund Lindberget

            Comment


            • #7
              Tillat Popups vinduer så løser det seg
              Last edited by netroh; 14-01-06, 21:51.

              Comment


              • #8
                Var bare feil plass jeg, hehe, gikk rett på innmeldingsskjema
                Geir Amund Lindberget

                Comment


                • #9
                  Endelig en genial måte å skaffe seg forsikring på. All in!
                  Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
                  Jesper Stærkær

                  Comment


                  • #10
                    Fantastisk respons..........

                    Takker herved alle som har vist sin interesse og registrert seg som nye medlemmer, - faktisk 8 stk. bare siden i går kveld! Det fleste av disse faktisk fra østlands området, - uten geografisk tilhørighet. Kanskje en del klubber her som priser seg ut med tanke på nye medlemmer?
                    Uansett, alle er hjertelig velkomne til oss. I tillegg til å bidra med organisert aktivitet i vårt distrikt (Ryfylke), har vi ambisjoner om å være en brobygger mellom ulike modellflymiljøer rundt om i landet, - alt fra enslige aktører til etablerte miljøer med flere. Håper også at alle etter hvert tar en tur innom forumet vårt og registrerer seg der, samt legger inn en kort presentasjon av hva en driver med. Ved hjelp av nevnte forum håper jeg vi kan knytte nye bekjennskap og høste erfaringer fra hverandre, - uavhengig av avstander/ bosted.
                    Beklager litt frustrasjon angående "innmeldingsskjema" på hjemmesiden, - som mangler "send" knapp. Har kontaktet webmaster for å fikse problemet. Men nederst på siden i teksten finnes en link til ett "interessert" skjema, - dette er utstyrt med "send" knapp og kan benyttes i stedet.
                    Nok en gang, - takk for responsen og hjertelig velkommen til RMFK!
                    V.h.

                    Arvid Vastveit
                    http://www.strand-mfk.org

                    Comment


                    • #11
                      Vil gjerne få beskjed på forumet her når dere har fått ordnet tilhørighet med Nak/NLF, slik at forsikring og slikt går i orden.
                      Runar Isaksen
                      risaksen@bluezone.no

                      Comment


                      • #12
                        Min innmeldelse er sent =)
                        -Maximuz-
                        Johnny Rosenlund
                        -------------------------------
                        Helgøya Modellfly klubb
                        Rena Modellfly klubb

                        Comment


                        • #13
                          Kan noen fortelle noe mer om forsikringen? Er det noen retningslinjer på aktivitet og forhold?
                          Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
                          Jesper Stærkær

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by JS-PER
                            Kan noen fortelle noe mer om forsikringen? Er det noen retningslinjer på aktivitet og forhold?
                            Hovedretningslinjer her: http://www.modellfly.info/Forsikring/Forsikring.asp
                            Det er ingen begrensing på hvor/når du kan fly, bortsett fra den helt selvsagte som går på grov uaksomhet.
                            Altså; Fly gjerne fra jordet til bonden (med hans tillatelse), men ta ikke av fra E18. Og så har den en øvre modellgrense på 20 kilo, derover må du tegne egen forsikring for hvert fly (i henhold til EU-direktiv).

                            Edit: Lagt til en liten forklaring.
                            "Dekker også enkeltmedlemmer ved utøvelse av felles og individuell trening."
                            Dette er idrettspråket, og individuelle trening er når du står og flyr for deg selv (trener for å bli bedre), og felles trening, .... vel dere forstår.
                            Mvh Terje Martinsen
                            leder Modellflyseksjonen/NLF
                            www.modellfly.info

                            Comment


                            • #15
                              Hva gjør jeg for å få i orden medlemskap før den 22/1.. må jeg velge en annen klubb ?
                              ____________________
                              : -Exlex-
                              : Thor Arne Jensen
                              :::::::::::::::::::::::::::

                              [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

                              Comment

                              Working...
                              X